“Dålig service”

Restaurang Rökeriet
Rankad som nr 1 178 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi fick vänta 30 minuter på att ens bli serverade, vi var tvungen att be om att få beställa en drink att börja med och beställa överhuvudtaget. Servicen kass, maten god

Datum för besöket: juli 2020
Tack tinai713

Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Trots kö som väntar på bord låtas personalen som serverar inte se dem som köar och har inte rätt att visa bord.
När rätt person äntligen kommer får vi inte sätta oss vid vårt bord. Hon säger att det är lättare att duka om vi inte sitter. Är personalens bekvämlighet viktigare än gästernas trivsel?
Maten var bra och läget fint

Datum för besöket: juli 2019
Tack Deltatrettiofyra
Omdömet skrevs 15 december 2018 från mobil enhet

Trevlig utflykt med båt t o r erbjuds om man bokar julbord på Rökeriet. Julbordet är omfattande och håller hög klass. Bra service erbjöds trots att det var nästan fullsatt. En bock i kanten är att utbudet av icke alkoholhaltiga drycker är begränsat.

Datum för besöket: december 2018
Tack 526max
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Åt väldigt goda och välgjorda rökta räkor på Rökeriet. Uppmärksam och trevlig personal som mer än gärna svarade på våra frågor.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 224Charlie
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

65 kr för en 33 cl lättöl känns horribelt , dessutom står inte lättöl med på prislistan i rökeriets ”take away” del.... så hade man vetat priset hade man kunnat beställa 40 cl starköl för bara 9 kr extra....

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack John_Borlange

Resenärer som tittade på Restaurang Rökeriet tittade också på

Besökt Restaurang Rökeriet? Berätta vad du tyckte!