“Champagnesåsen är himmelsk!”
Omdöme om Wedholms Fisk

Wedholms Fisk
Boka med
Wedholms Fisk har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt, Fisk och skaldjur, Svenskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 15 2017

Deras sjötunga med champagnesås måste bara upplevas! De serverar den även till andra fisksorter men sjötungan är bäst. Inte billigt men fantastiskt bra.

Tack Torsten E

Omdömet skrevs mars 13 2017

Jag tycker mycket om fiskrätter och visst var det här utöver det vanliga, riktigt trevligt upplevelse och utsökt mat!

Tack haarsa
Omdömet skrevs mars 13 2017

Prova deras halstrade lax med tillbehör eller en toast skagen baserad på färska skagenräkor. Utsökt.

Tack Christer S
Omdömet skrevs mars 8 2017

Vi firade födelsedag med parmiddag på tu man hand. Fick fönsterbord en lugn tisdag, det var en vacker Nybroviken i snöskrud utanför fönstret. Perfekt service, stärkta linneservetter och noll störig bakgrundsmusik. Sjötunga med forellrom och champagnesås samt grillade pilgrimsmusslor med dragonsmörsås, båda smaksäkra och perfekt tillagade, särskilt musslorna. Dyrt såklart men för en gångs skull värt det och den där härliga(?) känslan att man fick precis på pricken det man trodde att man skulle få helhetsmässigt av besöket. Stora, maffiga portioner med litervis av sås så hoppa för- och/eller efterrätten. Jättebra vinparat på glas av personalen. Vi tog varsin efterrätt, dagens glass som var äppelsorbet och jättefräsch samt vaniljkokt päron med choklad, helt ok. Gå hit åtminstone en gång, fira något om det behövs en invändning (namnsdag eller vad som helst!). Vi kommer tillbaka förr eller senare!

Tack Martin S
Omdömet skrevs mars 6 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och service! Champagnesåsen är det godaste jag smakat någonsin... Turligt nog så fick man en sked till den så inget gick till spillo Fisken var perfekt tillagad och portionen väl tilltagen. Kan varmt rekommenderas!!

Tack anna s

Resenärer som tittade på Wedholms Fisk tittade också på

Besökt Wedholms Fisk? Berätta vad du tyckte!