“Fantastisk middag med perfekt betjäning ”
Omdöme om Operakallaren

Operakallaren
Rankad som nr 4 av 3 420 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt smakmenyn med vinpaket och det blev upplevelse som varade i 5,5 tim. Vinerna hade det lilla extra som förstärkte smakupplevelsen till en helhet. Det fanns en generös inställning hos personalen som gjorde besöket till en helkvällsupplevelse av toppklass!!

Tack majlis99

Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Givetvis sätter man ribban högt när man besöker Operakällarens matsalar.
Valde 3 rätters och fick in en hel massa extra små smakprover av utsökta godsaker som serverades elegant mellan rätterna.
Serveringen var ett kapitel för sig själv. Mycket duktig serveringspersonal som är utomordentlig dedikerade och förvånansvärt pålästa på varje enskild detalj på samtliga rätter.
Att rekommendera rätter går inte utan välj det du önskar, allt är bara helt enastående.
Visst är det en prislapp som är i de högre regionerna men värd varenda krona.
Återkommer så klart.

Tack Pschon
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 12 personer och fick en underbar meny med fantastisk mat och underbar dryck till. Presentationen av mat och dryck var fantastisk och allt smakade supergott Personalen var fantastisk och man kände sig så välkommen. Bästa servicen ever!! En upplevelse jag aldrig kommer att glömma. ❤❤❤❤❤

Tack Eva B
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Totalt sett är OK Sveriges bästa krog. Fantastiskt gott samtidigt som det är märkvärdigt och modernt. Och i landets finaste miljö med personlig personal. Min favorit.

Tack Ingemar A
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Skön mat och bra personal. Jag är nöjd med servicen i all ära. Varit här 3 gånger på kort tid. Rekommenderas

Tack Jakobandersson

Resenärer som tittade på Operakallaren tittade också på

Besökt Operakallaren? Berätta vad du tyckte!