“En upplevelse i yttersta världsklass”
Omdöme om Operakallaren

Operakallaren
Rankad som nr 1 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs februari 20 2017

Jag tror inte det kan bli mycket bättre än så här !! Vi har varit på Operakällaren ett stort antal gånger och aldrig lämnat besviken. Men nu har OK tagit allt till en upplevelse av yttersta Världsklass !! Servicen och atmosfären i den oslagbara lokalen är helt perfekt ! Menyn denna gången 5 rätters kanske passade min fru något bättre än för mig själv men ändå mycket hög klass i både smak och presentation. Vinerna till middagen var väl komponerade och i mycket hög nivå.
Slutligen måste jag även ge topp betyg till all personal från restaurangchef till garderob personal !
Med vänlig hälsning Spik

Tack ThomasSpiken

Omdömet skrevs februari 14 2017

Klassiska rätter i klassisk miljö, i det övre prisspannet.
Trevlig och diskret personal,
Bra lista med öl och vin

Tack Toni K
Omdömet skrevs januari 15 2017

Operakällaren håller alltid hög kvalitet. Vi åt dagens fiskgratäng. Det är en "öppen" gratäng med flera sorters fisk, smakfullt presenterad och toppad med räkor och löjrom. Hög standard på mat, inredning och service.

Tack Lennart S
Omdömet skrevs december 24 2016

Det är inte billigt men det är värt varenda krona , vilken service samt vilken mat, helt fantastiskt. man behöver inte springa hela tiden för att hämta mat det varvas lite med det bästa av det bästa. kunnig och trevlig personal.

Tack Jens H
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Operakällaren levererar, man har lyckats med allt!
I år har man längre sittningstid, vi satt i 5 timmar!
En kickstart med bra champagne och hummer varvas sedan med bordsservering och buffé, logistiken och dryckerna kampanjerna av fantastisk personal.
Allt det man förväntas hitta på ett julbord finns där och det är bra!

Tack Carl W

Resenärer som tittade på Operakallaren tittade också på

Besökt Operakallaren? Berätta vad du tyckte!