“Prinsen levererar ”

Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

En klassisk krog i Sthlm som lever sitt egna liv. Härlig miljö, gods rätter, utmärkt service och trevlig atmosfär.

Tack dexterwilander

Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

2018-08-18

Intågandes historiska Prinsen med kär vän. Direkt svarar Hovmästaren med att ställa fram den "Vita Campangnen", som Hovmästaren uttrycker det. Till Lunch faller valet lätt, med viss rekomendation mellan lax o tonfisk på tonfisk, samt Entrecôte för egen del. Det. Behövs inga vidlyftiga superlativer. Då spisen är förträffelig. Som avslutning nu på verandan. Cappuccino o Pistageglass. En symfoni på klassisk mark. O som i rubriken Prinsen levererar ända fram.. Behöver inte förtälja mer..
Kan varmt rekomendera ett besök på Prinsen.
Högaktningsfullt
Mr. Walker

Tack Mr. W
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Prinsen är en otroligt charmig restaurang med en klassisk meny!
Wallenbergaren är nog den bästa i Stockholm

Tack Caroline D
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Restaurang Prinsen är en klassisk Stockholms restaurant, bra och vällagad meny och charmig inredning. Deras ”klassisker” som de har på menyn håller hög klass, vi har ätit oss igenom menyn genom fler än 20 besök och samtliga rätter rekommenderas. Mycket plastkort och representation. Dock rekommenderas restaurangen även för privata besök. Bordsbokning rekommenderas.

Tack Carl-Johan K
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Underbart god och vällagad mat. Mycket trevlig personal som ger gästerna en utmärkt service. Vi kommer absolut tillbaks.

Tack EvaKari

Resenärer som tittade på Prinsen tittade också på

Besökt Prinsen? Berätta vad du tyckte!