“Underbar miljö”

Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Första gången på prinsen, sen lunch som bestod av varm scampi sallad, den var utsökt men några fler scampi skulle det varit. Det bästa är ju den vackra inredning och klassiska miljön. Maten är god och vällagad men inte mycket mer. Mycket trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Elisabeth R

Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Som alltid leverera Prinsen med bra service, bra mat och underbara lokaler. Väl värt ett besök på lunch såväl som middag. Har dock litet problem med avgiften för
garderoben på kvällstid.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack jacke617
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Så underbart när du inte orkar fixa söndagsmiddagen Här hittar du den klassiska middagen. Det stora bordet på nedre botten skapar gemytlig familjematsalen.
Man njuter från första tuggan. Mums

Datum för besöket: augusti 2017
Tack AgentX9
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Härlig miljö med klassiska rätter. Alla i sällskapet nöjda. Vi valde Prinsens klassiska rätter som köttbullar respektive Wallenbergare med klassiska tillbehör samt kalvlever Anglais mycket bra. Trevlig servering och en gemytlig atmosfär. Classic -ett säkert kort!

Datum för besöket: september 2017
Tack katjasd
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Vi firade födelsedag och var 6 personer. Biff Rydberg var helt ok, levern lite tråkig. Generellt var det bättre förr och miljön kan inte riktigt hjälpa upp det! Bra servering och som sagt fin miljö men man behöver förbättra matupplevelsen!,

Datum för besöket: september 2017
Tack NinniSweden

Resenärer som tittade på Prinsen tittade också på

Besökt Prinsen? Berätta vad du tyckte!