“Underbar miljö”

Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs oktober 11 2017

Första gången på prinsen, sen lunch som bestod av varm scampi sallad, den var utsökt men några fler scampi skulle det varit. Det bästa är ju den vackra inredning och klassiska miljön. Maten är god och vällagad men inte mycket mer. Mycket trevlig personal.

Tack Elisabeth R

Omdömet skrevs oktober 7 2017 från mobil enhet

Som alltid leverera Prinsen med bra service, bra mat och underbara lokaler. Väl värt ett besök på lunch såväl som middag. Har dock litet problem med avgiften för
garderoben på kvällstid.

Tack jacke617
Omdömet skrevs oktober 2 2017 från mobil enhet

Så underbart när du inte orkar fixa söndagsmiddagen Här hittar du den klassiska middagen. Det stora bordet på nedre botten skapar gemytlig familjematsalen.
Man njuter från första tuggan. Mums

Tack AgentX9
Omdömet skrevs september 30 2017 från mobil enhet

Härlig miljö med klassiska rätter. Alla i sällskapet nöjda. Vi valde Prinsens klassiska rätter som köttbullar respektive Wallenbergare med klassiska tillbehör samt kalvlever Anglais mycket bra. Trevlig servering och en gemytlig atmosfär. Classic -ett säkert kort!

Tack katjasd
Omdömet skrevs september 25 2017 från mobil enhet

Vi firade födelsedag och var 6 personer. Biff Rydberg var helt ok, levern lite tråkig. Generellt var det bättre förr och miljön kan inte riktigt hjälpa upp det! Bra servering och som sagt fin miljö men man behöver förbättra matupplevelsen!,

Tack NinniSweden

Resenärer som tittade på Prinsen tittade också på

Besökt Prinsen? Berätta vad du tyckte!