“Inga andra kunder men lyckades ändå ta fel order”
Omdöme om Platini

Platini
Rankad som nr 1 062 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Område: Hornstull och Långholmen
Område: Hornstull och Långholmen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jag åt mat och drack öl med vänner. Jag var 5 minuter före mina vänner och beställde calzone med extra tomatsås men första pizzan kom utan kött ändå (upptäckte det först efter halva pizzan så fick vara glad ändå). Öl är det enda som funkar som det ska

Tack Johan A

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Måste tyvärr skriva ett dåligt omdöme om denna restaurang. Vi gick in för det såg så trevligt ut. Vi fick snabbt beställa framme vid disken. Sedan blev det lång väntan. Efter 30 minuter gick i fram visade kvittot och frågade var vår mat var? Vi såg att de hade glömt bort vår beställning. Fick till svar att den var på gång. Ytterligare 15 minuter gick och då kom en kypare och ropade ut det vi hade beställt men lämnade detta till två personer som nyligen hade beställt! Efter ytterligare 10 min kommer kyparen och slänger fram maten på bordet utan någon ursäkt. Jag frågade då om de inte kunde bjuda på något att dricka eftersom vi hade fått vänta nästan 1 timme. Fick inte någon respons alls utan han bara försvann med vi har då mycket att göra göra. Kommer aldrig att gå dit och heller inte att rekommendera denna restaurang.

1  Tack Yllivompan
Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Var där i Torsdags och käkade innan bandyn torrt kött, fel på beställningarna, okunnig personal..Suck

Tack Bajen B
Omdömet skrevs 17 februari 2016 från mobil enhet

Otrevlig personal, små och inte särskilt goda pizzor. Dålig service. Vi satt oss ett gäng killar fick bara 2 menyer och personalen var nonchalanta och otrevlig riktig tråkig stämning.

Tack Anton T
Omdömet skrevs 3 oktober 2015 från mobil enhet

Trevlig miljö i italiensk stil. Bra service och trevlig personal. Utsökt och god smak på maten. Pizzorna på borden bredvid lövtunna!
Vi kommer tillbaka!
på birden

Tack Bgv719

Resenärer som tittade på Platini tittade också på

Besökt Platini? Berätta vad du tyckte!