“Fika”

Rankad som nr 145 av 151 Kaffe och te i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fruktansvärt dåligt, smaklösa, torra smörgåsar.Maten och stället sköts av en skojare som utnyttjar unga människor med löfte om jobb men efter några dgr får man gå utan att ha fått betalt efter ”provanställning ”,botten!!!

Tack Ximena R

Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Torra smaklösa kakor, dåligt gjorda drycker utan smak, kantstött teglas, kaffet serverades i take away mugg fast vi ville fika på plats, oengagerad personal utan nån som helst intresse av sitt jobb, mycket dyrt med tanke på kvalitén. Tycker Espresso House är överskattat men väljer det framför Dagnys vilken dag som helst.

Tack M-R-8677
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Kommer med tåg från Malmö och ska resa hemåt, Norrland.
Stannar på centralstationen och köper en sallad hos Dagnys.
Snabb service och trevlig tjej MEN då jag hoppar på mitt andra tåg och ska öppna för att äta så är salladen gammal/ofräsch.

Gurkan är slemmig, Salladen sunkig och kycklingen smakar unk.
Jag kan ej äta detta. Alla ingredienser har tagit smak av varandra, en sur och jäst smak.

Blir jättebesviken då det var min middag och jag har en lång tågresa framför mig, nu utan mat.
Salladen var dyr, 105kr så jag hoppas jag kan få tillbaka mina pengar för det här. Inte ok!!!!

Har försökt kontakta företaget men dem ignorerar mig totalt och sånt här gör mig riktigt förbannad!

Tack Jennifer P
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Köpte en tunnbrödsrulle med räkor för 84kr, god men lite dyr. Kaffet var gott och inte så dyrt. Det tråkigaste var att nästan ingen verkade plocka undan disk, stod kvar vid många bord.

Tack 976agnetad
Omdömet skrevs 21 september 2017

Fruktansvärt dåligt! Köpte en salami/brie macka för att ta med tåget. Väl på tåget ser jag att halva mackan saknar pålägg. För drygt 50 kr för en macka så förväntar man sig mer än en salamiskiva och minimal bit brieost som dessutom var äcklig, såg inte fräsch ut

Omdömen sammanställs i samarbete med Eniro
Tack Zandra M

Resenärer som tittade på Dagnys tittade också på

Besökt Dagnys? Berätta vad du tyckte!