“Uppmärksam personal. God risotto”
Omdöme om Tutto Bello

Tutto Bello
Boka bord
tis 21/9
20:00
Rankad som nr 56 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Vasastan
Beskrivning: Restaurangen har sommmarstängt och öppnar igen 8 aug 2016.

Uppmärksam personal. God risotto (om än något för tjock enligt min mening) och fin färsk pasta. Hörde från borden bredvid att maten och vinet smakade utmärkt

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack LenaDuf

Ett väldigt mysigt litet ställe, väldigt prisvärt och trevlig personal, maten var jättegod, klart värt ett besök till!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack stinakaloczy
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, snabb och jättetrevlig personal. Vi åt italienska charkuterier och ostbricka förrätt, pizza och pasta till huvudrätt. Restaurangen har glutenfri pasta. Mycket rimliga priser och fantastiskt mat. Supernöjda! Hit kommer vi gärna igen!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack annalY4852UT
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Mysig interiör, god pasta och grym service! Prova färskpastan med Karljohanssvamp, grana padano och konjak. Billig middag för familj eller par. Supernöjda!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack mafili
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Missnöjd med maten men väldigt bra service och miljö. Osäker på om jag gör nytt besök men troligtvis inte. Förrätten var dock ok

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack paulgawria

Resenärer som tittade på Tutto Bello tittade också på

Besökt Tutto Bello? Berätta vad du tyckte!