“Charmigt med grym mat”

20:00
Rankad som nr 50 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Vasastan
Beskrivning: Restaurangen har sommmarstängt och öppnar igen 8 aug 2016.
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

Har besökt två gånger med väldigt positiv känsla. Bra service, grym mat och lagom stökigt. Restaurangen är liten, ganska trång och med relativt hög ljudvolym när det är fullt. Kommer definitivt komma tillbaka.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack markusthulin

Omdömet skrevs 31 maj 2019 från mobil enhet

Trivsam Italiensk restaurant nära Tegnérlunden i Stockholm. Mycket god mat och gemytlig miljö. Många vegetariska alternativ. Trevlig personal.

1  Tack Braattveta
Omdömet skrevs 29 maj 2019

Väldig god italiensk mat. Måste boka bord för den är väldigt liten. Trevlig personal och kul att man kan se när kockarna arbetar.

Datum för besöket: september 2018
Tack Birgitta_13
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Vi åt pizza och risotto, alla var nöjda med sina rätter. Mysig och trevlig miljö, jättetrevlig personal.

Tack 781christelm
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Lite off men ändå mitt i smeten, lokalen nice men skulle behöva lite bättre ljussättning, man ser liksom.inte sin date vid bordet. Maten sådär, vinerna o personalen kanon

Tack 796tonil

Resenärer som tittade på Tutto Bello tittade också på

Besökt Tutto Bello? Berätta vad du tyckte!