“Tryffelpizza”
Omdöme om Tutto Bello

Tutto Bello
Boka med
Tutto Bello har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 35 av 3 304 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Vasastan
Beskrivning: Restaurangen har sommmarstängt och öppnar igen 8 aug 2016.
Omdömet skrevs oktober 15 2017 från mobil enhet

Finfin restaurang, prima mat och angenäm service.

Tryffelpizzan var en utsökt delikatess som man LÄTT borde testa.

Enda man gnatar sig efter besöket är att personalen verkar ha något emot oss danskar (skåningar).

Annars en enkel rekommendation att ge er TripAdvisorvänner!!

Tack Jakob H

Omdömet skrevs oktober 14 2017 från mobil enhet

Mysig interiör, någon har verkligen lagt sin själ i detta stället! Härlig personal. Fantastisk pesto!!!❤️Gå dit! Ät! Njut!

1  Tack Pernilla K
Omdömet skrevs september 28 2017 från mobil enhet

Vi hade, två veckor i förväg!! , bokat bord för tre personer. När vi kom var "vårt bord inte klart", dock fanns ett uppdukat bord ledigt. Det gick till ett sällskap som kom efter oss och som verkade känna servitrisen. Vi tre fick tränga ihop oss vid ett bord för två. Ca 15 bord i lokalen.

Efter en halvtimme kom till sist vin och vatten på bordet. Förrätterna mycket stora (det hade varit bra att få veta!!). Mest pizzor på menyn (kanske hade "Pizzeria" varit mer adekvat än "Restaurang"). Pizzan "Quattro Stazioni" borde ha kallats "Tres Stazioni - noll skaldjur på den.

Personalen stirrig och okoncentrerad. De verkade mest rusa runt och verka aktiva.

Ett besök på en restaurang är en helhetsupplevelse. Dessvärre blev detta ett helt misslyckat födelsedagsfirande. Vi kommer aldrig mer igen!!

2  Tack Lena S
Omdömet skrevs september 15 2017

Liten italiensk restaurang med få rätter på menyn men ack så goda.Human prisnivå. Deras risotto med Karl Johan Svamp är vansinnigt god. Sambon tog en pizza som var allt annat än ordinär.Ligger lite off men klart värt ett besök

Tack EKristin
Omdömet skrevs september 12 2017

Favorit restaurangen i stan. Billiga priser, fantastisk pizza och trevlig personal. Rekommenderas starkt.

Tack Jan O

Resenärer som tittade på Tutto Bello tittade också på

Besökt Tutto Bello? Berätta vad du tyckte!