“En mycket prisvärd italiensk restaurang med mycket god mat i charmigt anspråkslös miljö”
Omdöme om Tutto Bello

Tutto Bello
Boka med
Tutto Bello har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 18 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Vasastan
Beskrivning: Restaurangen har sommmarstängt och öppnar igen 8 aug 2016.
Omdömet skrevs mars 14 2017

Tutto Bello erbjuder god italiensk mat i härlig kvarterskrogsformat alldeles vid Tegnerlunden på gränsen mellan Norrmalm och Vasastan. Lokalen är fylld av goda dofter av mat som pizza och pasta. Att ta en efterrätt är bara ett måste. Tiramisu, Pannacotta, Gelato m.m.
Personalen är trevlig och duktig och välkomnar dig med sitt personliga bemötande.

Tack Peter O

Omdömet skrevs mars 3 2017

God, enkel och prisvärd mat. Jag åt en tryffelpizza och någon chokladglass och det var jättegott. Det var lugnt och skönt där inne, väldigt avslappnat. Personalen (två yngre tjejer) vad supertrevliga och hjälpsamma.

1  Tack Erik H
Omdömet skrevs februari 26 2017

God mat, både pizzor och pasta kom snabbt och var vällagade med goda smakkombinationer. Serveringen var okej.

Tack Skaanetoes
Omdömet skrevs februari 23 2017 från mobil enhet

Helt ok pizza i mysig miljö. Liten kvarterskrog vid Tegnérlunden. Fanns både pasta, risotto och pizzor att välja mellan. Prisvärt!

1  Tack HeleneB64
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Tutto Bello serverar riktigt god italiensk mat. Vi åt svamprisotton och pestopastan och blev otroligt nöjda! Vilka smaker. Och mycket mat fick man.
Beställer man bröd till så räcker en portion bröd till i alla fall två personer. Serveras som brödsticks, jättegoda!
Personalen var hjälpsam och vi fick byta bord utan problem då vi hamnade mitt vid dörren in och det drog in kyla tyvärr.

1  Tack Jeanette S

Resenärer som tittade på Tutto Bello tittade också på

Besökt Tutto Bello? Berätta vad du tyckte!