“Middag ”

Rankad som nr 1 942 av 3 497 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

Fast food ställe som passar att stoppa den akuta hungern inget annat det finns högre kvalitet på centralen tar bara kort

Tack Clemens N

Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Personalen lägger fokus på vänner som står och hänger vid kön. Personalen var som ett gäng sengångare. Hamburgaren och chicken-nuggetsen var torra, smaklös och kändes gamla. Fanns ingen is, läsken var utan kolsyra och ljummen. Tyvärr inte första gången på just denna BK.

Tack Louise E
Omdömet skrevs 10 april 2018

Ibland är det trevligt här - ibland har grisarna varit framme. Det vanliga utbudet från Burger King inte mycket mer att orda om!

Tack Miguel d
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Struligt kösystem, där nästan alla, p g a trängsel hamnar i den första kön, och det går inte fort. Tjejen i kassan är rar och vänlig, men gör tusen saker samtidigt, och när jag äntligen har fått beställa och betala, och hoppas på att faktiskt både hinna få och äta min hamburgare innan mitt tåg går - det är ju trots allt en snabbmatsrestaurang - så börjar väntan. Då plockar tjejen i kassan fram totalt 6 beställningslappar och lägger upp på disken och börjar göra i ordning - min hamnar inte ens på disken från början - och jag beställde - EN enkel hamburgare.....

Tack Marie K
Omdömet skrevs 26 oktober 2017

Burger king gillar jag men det finns inga sittplatser men hamburgare är gott med pommfrites till. Jag brukar välja coca cola, sprite, vanilj milkshake, choklad milkshake eller jordgubb milkshake, gott.

Tack susannaSundbyberg

Resenärer som tittade på Burger King tittade också på

Besökt Burger King? Berätta vad du tyckte!