Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 personer tittar på det här hotellet
Strawberry Hotels
173 US$
Helt återbetalningsbar innan sön 10 dec.
Booking.com
153 US$
ZenHotels.com
147 US$
Expedia.com152 US$
Hotels.com152 US$
Algotels192 US$
Visa alla 19 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (5 016)
Filtrera omdömen
5 016 resultat
Medlemsbetyg
1 908
1 751
814
341
202
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 908
1 751
814
341
202
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
2025 av 5 016 omdömen
Omdömet skrevs 7 juli 2023 från mobil enhet

Mycket bra och riklig frukostbuffé. Vi besökte frukosten utan att bo på hotellet. Bra påfyllt och mycket att välja på. Många alternativ för ej köttätare och även allergiker. Bra skyltat vid varje produkt. Vi fick äta i lugn och ro och kände oss inte påstressade av personalen.

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med vänner
Tack MariH372
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Clarion Sign, Ägare på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2023

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss på Clarion Sign och att du delar med dig av din feedback till oss. Det är värt att noteras! Hoppas vi får möjlighet att välkomna tillbaka dig snart igen.
Med vänliga hälsningar
Receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juli 2023

Efter att i 10 år alltid valt Clarion Hotel Sign för mina Stockholms besök kommer jag nu välja något annat. Servicen är urusel. Nästan ingen som plockar och håller undan till frukosten. För andra gången i rad är golvet klibbigt och ostädat. Glas och skräp låg kvar efter städningen (kanske skall kalla det bäddning för det var det enda som var gjort) . Personalen sur och grining och oändliga köer för bagage inlämning och uthämtning

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack Anna O
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Clarion Sign, Ägare på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2023

Tack så mycket för att du berättar om din vistelse och delar med dig av din viktiga feedback till oss.

Tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar
Jag kommer säkerställa att den kommer vidare till berörd avdelningschef så vi kan följa upp förbättra oss.
Tack igen och jag hoppas innerligen att vi ska få chans till att ha dig som vår gäst i framtiden om möjligt.
Med vänliga hälsningar
Welcome office

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juli 2023

Fina rum, centralt beläget, trevlig personal och superbra frukost! Gymmet var också bra men lite trångt, det var mycket folk där. Fanns spa men vi tyckte det var för dyrt i förhållande till vad det innehöll.

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack kristinnordqvist
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Clarion Sign, Ägare på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2023

Stort tack för det fina betyget du ger oss, det värmer mycket till att få höra om att du trivts.
Vi hoppas på att få välkomna dig fler gånger.
Med vänliga hälsningar
Welcome office

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 juni 2023 från mobil enhet

Trevligt hotell med centralt läge och vacker utsikt över Norra Bantorget. Dock mycket varmt på rummet på morgon/förmiddag. Vi hade bokat ett dubbelrum deluxe vilket var perfekt för en familj på fyra personer. Handduk och kudde fanns bara för tre personer så det fick vi be om men det var inte något problem. Trevlig frukost med mycket att välja på.

Förvänta er dock inte att personalen ska hinna städa ert rum under er vistelse. De är tydligt underbenannade när det kommer till det. Vi fick själva be om att få soptunnor tömda, vilket är ett måste med ett blöjbarn. Vår sista dag ville vi gärna få städat men detta gjordes 16.30, då vi egentligen skulle velat vara på vårt rum. Detta drar ner upplevelsen något men i stort är vi nöjda.

Datum för vistelsen: juni 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack Cecilia S
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Clarion Sign, Ägare på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2023

Hej

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss på Clarion Sign och att du delar med dig av din feedback till oss.
Jag är mycket ledsen att se att ni upplevt brister inom flera av områden under ert besök. Så vill vi såklart inte att det ska vara och jag beklagar detta.
Jag kommer ta er feedback vidare till mina kollegor som ansvarar för rummens utbud och vår reception.
Detta så de kan se över de brister som skett och säkerställa att vi levererar bättre framåt.


Jag hoppas att ni, trots det som skett vid detta tillfälle, väljer att besöka oss igen så vi kan ge ett bättre intryck denna gång.

Med vänliga hälsningar
Welcome office

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 juni 2023 från mobil enhet

Rummet fint, och mycket sköna sängar! Läget är mycket bra, en kortare promenad från Centralstationen.
God hotellfrukost, även middagen var bra matmässigt men började med ett tydligt ointresse från personalens sida, för när vi skulle sätta oss så menades det att det inte fanns någon bokning för vårt sällskap (10+). Detta utan att ens titta i bokningssystemet? Just då var antalet gäster få, och det totala ointresset av att hjälpa till eller aktivt söka svar var minst sagt förvånande. Vi var inget skränigt sällskap, utan lugna och städade men möttes av ett trött ”ingen bokning”, en axelryckning och till sist något av en markering genom att lite trött och planlöst titta över våra axlar, som ”Moving on …”. En trist attityd som -tack och lov- tillhör ovanligheterna . Efter att vi själva sökt upp en annan i personalen så bekräftades av denne till sist vår bokning och vi fick våra bord samt en ursäkt.

Bra konferensrum med bra ventilation. Tekniken fungerade som den skulle. Fikapauser med kaffe och kaka var bra ordnade, även för de med specialkost; bra uppmärkt, separerat från annat och inplastat, så här har man tänkt till och minimerat kontamineringsrisken.

Konferenspersonalen var tillmötesgående och närvarande trots oerhört många sällskap dessa dagar. Antalet gäster gjorde att toaletterna borde ha fräschats upp lite oftare än vad som gjordes. Köerna kunde vara långa om pausen krockade med andras konferenser, något som knappast lastas hotellet, men fyll gärna på med toalettpapper oftare.

En viktig förbättringspunkt är att se till att minibaren är påfylld innan incheckning. Vi var flera i sällskapet som efter avslutad första konferensdag (när vi dragit oss tillbaka till rummen för lite vila inför kvällen) fick en tyst och kort knackning innan rumsdörren snabbt öppnades av personal som frågade om kylen behövde påfyllning. För min del var det lugnt men andra i vårt sällskap duschade, var på toaletten eller bytte kläder när det plötsligt var personal inne på rummet. Långt ifrån okej.

Hissarna var snabba och vi behövde aldrig vänta länge trots att hotellet hade ett mycket stort antal gäster.

Datum för vistelsen: maj 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack Aniteri
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Clarion Sign, Ägare på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2023

Hej

Först av allt vill jag tacka för att ni valde bo hos oss tidigare under månaden.
Tack också för att ni tagit er tid att skriva om er besök hos oss. Det är värdefullt för oss att få ta del av detta.
Jag är mycket ledsen att se att ni upplevt brister inom flera av områden under ert besök. Så vill vi såklart inte att det ska vara och jag beklagar detta.
Jag kommer ta er feedback vidare till mina kollegor som ansvarar för rummens utbud och vår reception.
Detta så de kan se över de brister som skett och säkerställa att vi levererar bättre framåt.


Jag hoppas att ni, trots det som skett vid detta tillfälle, väljer att besöka oss igen så vi kan ge ett bättre intryck denna gång.

Med vänliga hälsninga
Receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen