Travelocity
Expedia.com134 US$
Priceline134 US$
Hurb148 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Vi fick tyvärr det smutsigaste rummet vi någonsin har sett, vilket förstörde upplevelsen. Dock var personalen väldigt professionella, tillmötesgående och fixade problemet till slut så att vi ändå känner oss nöjda. Servicen var genomgående utomordentlig i övrigt, maten i restaurangen och frukostbuffén var i toppklass.

1  Tack danielsY8397RE
J K, Other på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Beklagar att er vistelse inte började så bra, men glädjer mig att se att personalen verkar ha lyckats vända er vistelse till det bättre.

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Jag hade en trevlig vistelse på hotellet och hade bokat frukost klockan 8. Blev riktigt glad när jag kom ner och såg en fräsch frukostbuffé och att det inte var packat med folk utan luftigt både till frukosten och bland borde. Rummet var fräscht men det var inte påfyllt med tvål och pappret låg knöligt och såg använt ut. Bra läge i övrigt och trevlig personal.

1  Tack samsaaam

Tack för att ni tagit er tid att dela er upplevelse hos oss, beklagar att vi inte riktigt lyckats leva upp till era förväntningar, beklagar det.. Kommer dela era kommentarer inom teamet.

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Bodde i rum 1001. Fantastiskt och vilken utsikt! Stormtrivdes! Bokar gärna detta rum igen. AC i sovrummet 2 stycken toaletter. Kan bara säga wow!
Det enda negativa var att bastun var ur funktion på spa (21-08-02) detta var en besvikelse.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack svanbomsslott

Tack för en trevlig review!

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Clarion fortsätter att briljera. Otroligt nöjda med våra fyra nätter på Clarion. Centrumnära, barnvänligt, fint bemötande, otrolig frukost och fina rum. Toppen vistelse!

Har nu bott där ett flertal tillfällen och aldrig haft en dålig upplevelse. Bor på många hotel under åren och Clarion generellt har utkristalliserats som förstahandsvalet.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack S7812NLsar
J K, Other på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Stort tack för ett fint betyg och trevliga kommentarer, glädjer mig att ni har haft det bra hos oss!

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Bokade ett deluxe dubbelrum med extrabädd. Rummet påminde mest om ett konferensrum, ingen mysighetskänsla alls! Inga extrakuddar, balsam o schampo slut i flaskorna, stopp i avlopp och vatten på hela golvet! Strykbrädan trasigt. Duschslang läckte. Motsvarar inte mina förväntningar.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Asalund2021