Omdömet skrevs 21 september 2020

Spenderade en natt med flickvännen i helgen!

Fint rum med bra utsikt!
Baren får 5/5 riktigt bra drinkar!
Frukosten 5/5 stor buffé
Spat på taket magiskt
Väldigt trevliga alla som jobbar på hotellet rekommenderar starkt ett besök!

Tack 214eliasa
Joel K, Other på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2020

Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse.

Omdömet skrevs 21 september 2020

Läget på hotellet är perfekt gångavstånd från centralen och till shoppinggatorna i centrala Stockholm. Att ta spårvagnen ända ut till Waldemarsudde är en bonus. Kan verkligen rekommendera hotellet till alla weekend besökare som vill uppleva vår vackra huvudstad.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 807pk50

Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse.

Omdömet skrevs 13 september 2020

Bra rum och sängar. Utsikten var mot innergården. Skrivbord och en stol. TV med de vanligaste kanalerna. Fint badrum. Fanns hårtork , strykjärn vattenkokare och minibar i kylen.
Enklare fläkt/ac på rummet som man kunde ställa in själv.
Stor frukost med mycket att välja på, men trångt fastän de hade begränsat antalet frukostbiljetter per tidsenhet.
Lite små detaljer som sänkte helhetsintrycket: Hittade ingen prislista till minibaren. Dåligt städade rum. Dörren till rummet gick inte i lås utan hjälp och var hemskt trög att öppna. Flera av tvålpumparna i badrummet fungerade inte.
Vore trevligt med ett skohorn på rummet.
Dyrt i baren, 95 kr för en liten öl. Köpte 2 Irish coffe och de var kalla.

Tack arndtb1
Joel K, Annan på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse från vistelsen hos oss.
Beklagar att vi inte riktigt har lyckats infria alla dina förväntningar på oss, men kommer dela dina kommentarer med ansvariga avdelningschefer för uppföljning i vårt kontinuerliga förbättringsarbete.
Stort tack igen och varmt välkommen tillbaka så vi får visa att vi kan leverera bättre!

Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Jag hade ringt till Selma city spa en månad i förväg och frågat om vi kunde få skriva upp oss på en väntelista då det var fullt. Mannen i telefonen sa att dom hade ett antal bokningsbara platser och ett antal drop-in platser och att om vi kom 10 min innan (15.00) så skulle de garanterat inte vara några problem. Då vi skulle fira min vän som fyllde 30 kändes de viktigt att informationen stämde så jag dubbelkollade en gång till närmare och fick samma info (annars hade vi ju bokat ett annat spa, men då vi skulle bo på hotellet ville vi gå dit). När vi kom fram (45min innan för att vara säker) var det två otrevliga tjejer som dumförklarade oss att det var fullt och att det inte fanns nån drop in lista. OTROLIGT DÅLIGT ATT DOM UPPGER FEL INFORMATION när man ringer. Kommer absolut inte besöka detta ställe igen. Sån besvikelse på en födelsedag!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack libbiya
Joel K, Other på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2020

Tack för att ni tagit er tid att dela med er från er vistelse hos oss.
Beklagar att vi inte riktigt har lyckats leva upp till alla era förväntningar på oss gällande information och tillgänglighet på Spa/Pool.
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Bodde en natt på hotellet. Fick en bra incheckning, av en trevlig kille. Var mycket folk omkring ingång och reception, som kanske inte var helt "corona-säkert". Rummet var rent och sängen var acceptabel , något mjuk för min smak, men det är ju olika vad man gillar. Minibaren var tom, vet inte ifall det var så för det göra det corona-säkert, eller inte. Dock fick jag frågan om jag tagit något där ifrån vid ut-check. Receptionisten såg väldigt förvånad ut när jag sa att den var tom, så var svårt och ta något där ifrån. :) Men fick dock ingen förklaring.
Frukosten var bra, fanns det mesta, saknade bacon... åt näsan när de öppnade för att undvika folk och då var det bra. Stod handsprit lite överallt, plus i kanten på det.
Läget på hotellet, är centralt och nära till kommunikationer.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Lukas3e

Tack för att ni tagit er tid att dela med er från er vistelse hos oss.
Vi tar era kommentarer till oss och kommer använda oss av dessa i vårt kontinuerliga förbättringsarbete.
Vänliga hälsningar