Omdömet skrevs 20 februari 2020

Närheten till centralstationen är ett stort plus. Rummen rymliga och bra. Härlig lounge. Extra stökigt vid frukosten, här borde man ha personal som anvisar bort-flödet skulle bli bättre då.
Förvånansvärt lätt att få en garageplats vid hotellet.

Rumstips: Hörnrum är alltid bra.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Hans L
Nadia F, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Hej

Stort tack för recensionen. Det glädjer oss till att få veta du gillar våra rum och läget! Det finns 3 parkeringshus inom 50 meter från oss så en plats finns nästan alltid. :)
Jag tar gärna vidare din feedback till ansvarig på frukosten. Tack!

Hoppas vi ska få välkomna er återigen.

Omdömet skrevs 18 februari 2020

Vi fick ett fantastiskt rum och var så nöjda med storleken och utsikten!

Dock blev vi inte så trevligt bemötta vid check in, killen som tog emot oss markerade mot oss att rummet var klart ”trots att ni är 10minuter tidiga”

Vi förstår att det finns en check in tid men varför påpeka otrevligt att vi är 10! Minuter tidiga om rummet ändå är klart?
Samma kille kom fram till oss på morgonen vid hissen och sa ”ni får äta frukost en trappa upp”
Det kändes jättekonstigt och ett otrevligt sätt att be oss gå till ett annat frukostplan. Vi kände oss inte välkomna av honom alls.

Vi hängde ut en skylt om städning vid 9 på fm men när vi kom tillbaka till rummet klockan 17 så var det inte städat.

Det var synd med servicen när hotellrummet var så fantastiskt och frukosten var bra. Men vi kanske bara hade otur med en av de anställda.

Tack 431evelinah
Nadia F, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Hej

Tack så mycket för din feedback till oss. Jag har tagit vidare dina kommentarer om er upplevelse till vår receptionschef som följer upp och hjälper personalen i att uttrycka sig på ett trevligare vis. När vi hänvisar våra gäster till att äta på plan 2 är det med anledning av omtanke eftersom det då är fullt på det nedre planet, men det ska vi också förklara för våra gäster. Tack för att du säger till.
Jag hoppas vi kom och städade sedan när det uppdagades att vi av någon anledning missat ditt rum! Jag ber om ursäkt för det och om du vill berätta vilket rumsnummer du haft så följer vi gärna upp på varför det skedde.
Härligt att du annars haft en trevlig vistelse. Jag hoppas vi ska få dig åter.

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Rummet vi bokat skulle vara ett familje rum med 2 extra bäddar. sängarna var inte i rummet när vi ankom ca 1700 tiden. Efter ett besök i receptionen fick vi dom ganska fort.(Telefonen fungerade inte,inget byte av den fast påpekat om saken 2 ggr).Hotellet ligger bra till i centrum av stan och har en trevlig och intressant inredning.
Annars är vi nöjda med vår vistelse,mycket fin och omfattande frukost,god mat i baren på vår avresedag.
Vi återkommer.

Tack kribe54

Hej

Tack för att du berättar om vad som inte fungerat, det uppskattar vi mycket. Om du har möjlighet att berätta vilket rumsnummer ni haft så ser jag gärna till att vi kikar på telefonen.
Extrasängar levererar vi till rummen efter kl 17:00. Varför efter kl 17:00 beror på att det är den tiden då housekeeping personalen slutar sin arbetsdag och den tid då alla rum är städade så vi leverar sängar till rena och klara rum. Det är ergonomiskt bättre för kollegorna på housekeeping att städa utan extrasängar i rummen och också mer sanitärt att rulla in renbäddade extrasängar in i rena rum.
Det glädjer oss att ni gillade maten, både frukosten och maten i baren samt att vårt läge passat bra. Vi ser mycket fram emot att välkomna er åter.

nadia.fagerdin@choice.se

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Hotellet i stort är supertrevligt! Jag tycker dock priset för spa-avdelningen är orimligt högt när vi betalade 1800kr för rummet.
Baren och personalen på entréplan är superproffsig och även frukosten är bra

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack marcuslinden

Hej

Tack så hjärtligt för att du tagit dig tiden till att skriva några rader om besöket. Varför vi tar entréavgift till spa beror på att täcka de utgifter vi har där. Den största utgiften (och bästa) är vår personal, vi har ett stort gäng som jobbar i spa-bar/spa-reception/terapeuter. Som hotellgäst har du alltid rabatt på entrén!
Priserna på rummen skiljer sig efter efterfrågan, nu under alla hjärtans dag-helgen var efterfrågan hög och då pressades priset upp litegrann. Under sportlovet så är efterfrågan lite lägre och då kan man få till ett bra pris hos oss och många andra Stockholmshotell.
Det glädjer oss att ni haft en supertrevlig helg tillsammans och känt er väl bemötta. Hoppas vi ska få er tillbaka fler gånger.

Omdömet skrevs 13 februari 2020

Vi bodde bara där en natt så vi hann inte med spa avdelningen men förövrigt kändes hotellet fräsch och serviceinriktat på alla vis.
Trevlig och lugn miljö nere i bardelen .
Trevligt bemötande av personalen på alla vis.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 497info

Hej

Det glädjer oss mycket till att få veta du känt dig fint bemött och haft en trevligt besök i vår bar. Vi hoppas du snart ska få tid med ett nytt besök och kanske då hinna med ett besök till spa. Kanske till sommaren? På sommaren öppnar vi nämligen upp en uteservering uppe på spa med trevligt barhäng och utsikt över barnhusviken/Kungsholmen, så rekommenderar det! :)