Omdömet skrevs 29 mars 2018

Vi är mycket nöjda med hotellet-personalen fantastisk och läget kanonbra! Frukosten hade allt-saknade omelettkocken som utlovas på hemsidan bara! Gymmet fräscht och bra sängarna sköna!! Vi fick kostnadsfritt behållla ett av rummen till kl17 då vår tågresa hem blev flyttad! Hit kommer vi åka tillbaka varje gång vi besöker Stockholm!! Det ända minuset ger vi spat som kostade 1000kr för familjen extra för 1 takpool??

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Ulrika A
clarionsign, Informationsansvarig på Clarion Hotel Sign, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej,

härligt att höra att ni uppskattar vår fantastiska personal och att er vistelse har varit bra hos oss på Clarion Hotel Sign! Vi ska se över kommunikationen ang. vårt spa på hemsidan så att man vet vad som gäller med poolen.

Önskar dig en fin dag och jag hoppas att vi får ta hand om er snart igen!

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Nytt fräscht hotell. Perfekt läge om man vill ha nära till restauranger och nöje. Sköna sängar. Trevlig personal. Förutom i baren. De kunde behöva gå på en charmkurs. Selma city spa var pricken över i:er.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack carinahotcop

Hej,

tack för dina fina ord om Clarion Hotel Sign och kul att du gillade vårt spa, Selma City Spa! Jag hoppas att vi får ta hand om dig igen, och då att du får den perfekta Clarion-upplevelsen på alla avdelningar.

Önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Helhetsintrycket bra, kan välja att bo där igen, läget är perfekt. Mottagande vid incheckning väldigt bra, frukost bra med många valmöjligheter. Utbudet på aktiviter på hotellet bra. Nackdelar ont om platser kvällstid i restaurangen och baren, kvällsmenyn kunde ha haft fler allternativ.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack magit0

Hej,

kul att höra att du gillar läget, mottagandet och frukosten. Även kul att du gillar alla våra aktiviteter vi har på hotellet! Tack för feedbacken ang. menyn - det tar vi med oss.

Jag hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Här blev jag från första stund till sista omhändertagen på ett proffsigt och servicevänligt sätt som jag uppskattar mycket.
Fräscht hotell med mycket trevlig personal. Blev alldeles paff när hotel manager själv dukade av frukosten och samtalade med mig om hur jag upplevde hotellet.
Var på konferens och på 15 minuter lyckades samtliga 450 personer på konferensen få en varm lunch vid dukade bord. Imponerande.
Det enda lilla som störde och som gör att jag inte ger full pott var det fullständigt ostädade golvet under sängen. Jag tappade ett kuvert på golvet och råkade titta under sängen. Det skulle jag inte gjort. Påpekade detta i receptionen och det åtgärdades på en gång. Tack.
Tack clarion sign för den här gången. Vi ses igen!

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Pappabrun

Hej,

vad roligt att höra att er konferens hos oss var sådär perfekt som man hoppas och att du haft en toppenvistelse hos oss på Clarion Hotel Sign. Vi ser redan fram emot att ta hand om er och dig på bästa sätt igen!

Ha en fin dag!

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Ett trevligt och modernt hotell. Rummen är moderna och smakfullt inredda. Bra badrum och suveränt wi-fi. Eluttagen är praktiskt placerade på skrivbordet. Det som drar ner är hissarna. Alldeles för få och en konstig algoritm som styr dem. Men man får motion genom att gå i trapporna.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
1  Tack mats m

Hej,

tack för dina fina ord om Clarion Hotel Sign. Kul att du uppskattade det mesta under din vistelse - och som du skriver, vardagsmotion i trapporna är ju bra att få om hissarna inte kommer!

Önskar dig en fin dag!