Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Totalt sett är jag jättenöjd. Trevlig personal i receptionen o städningen var jättebra, sköna sängar. Hjälpsam personal. Lugnt o tyst när man skulle sova fast jag hade rummet ganska nära receptionen. Toppen!!!

Tack 517annikav
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Man får det man betalar för. Mycket små rum, som det står i beskrivningen. Hade gärna haft lite mer plats för resväskorna. Det hade behövts ännu bättre ljudisolering mellan rummen. Saknar tydlig skyltning inne på Arlanda för att hitta.

Tack Sofi L
Omdömet skrevs 15 juni 2017

Falskt Brandlarm som gick kl 22.30. Gick ej att återställa utan skrämde barnen till gråt och ventilationen stängdes av i rummet samt nödbelysnigen lös två timmar efter det sista larmet. Ingen bra start på resan.

Tack 569mariay
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Första besöket som gav positiv känsla. Rent fräscht. När man bokar detta boende får man räkna med små rum vilket det var. Stördes en del på natten av högljudda i korridoren men det var en kort stund. Skall man resa vidare är det kanon.

Tack 843gunbrittw
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Över förväntan vad gäller fräscht och trevligt. Rummet var litet men där fanns allt jag behövde. Väldigt bekväma sängar. Långt över förväntan vad gäller hjälpsamhet och bra bemötande. Återvänder mer än gärna när inte tåg/flygtider matchar varandra.

Tack Q6941DNmariab