Omdömet skrevs 19 september 2020

Min första övernattning på Time Hotel, mysiga rum och jättetrevlig personal med bra bemötande! Känns extra lyxigt med ett hotell som erbjuder morgonrockar och tofflor.

God frukost med väldigt mycket att välja på, stort +! Bra läge på hotellet och lätt att ta sig kommunalt.

Kan varmt rekommendera, jag kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 828idas
Tiina Kalpa, Marketing på Best Western Plus Time Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Hej 828idas,Tack för dina fina omdöme om vårt hotell. Det glädjer oss och stärker oss i vårt arbete att alltid göra vårt allra bästa för våra gäster.

Vi alla önskar er hjärtligt välkomna åter.

Omdömet skrevs 16 september 2020

Mycket bra hotell med hög standard. Trevlig personal och en frukost som bar ett stort utbud även i dessa coronatider. Vi bor ofta på detta hotell när vi bor i Stockholm. det finns gott om parkeringsmöjligheter runt hotellet och det finns även möjlighet till parkering i garage. Nära till restauranger både i Vasastan och på Östermalm

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 500larsn

Hej 500larsn , Tack att ni väljer bo hos oss !
Tack för dina vänliga ord och fina omdöme om vårt hotell.

Vi alla önskar dig hjärtligt välkomna åter.

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Vi var 5 tjejer som besökte detta hotell över helgen då vi firade en möhippa, vi har aldrig varitg med om ett så bra bemötande och så trevlig personal!
De hade fixat på rummet med champagne m.m. vilket uppskattes.
Nä, tänker ni på om ni ska boka detta hotell eller inte så GÖR DET! fint hotell som ligger centralt med den bästa personalen ni kan tänka er!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack gote1335
Tiina Kalpa, Marketing på Best Western Plus Time Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej gote1335 , Tack för dina vänliga ord och fina omdöme om vårt hotell. Det glädjer oss och stärker oss i vårt arbete att alltid göra vårt allra bästa för våra gäster.

Vi alla önskar er hjärtligt välkomna åter.

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Gillar verkligen att sova hos er varenda gång jag besöker erat hotell :) Kommer garanterat komma bo hos er fler gånger. Alltid när jag åker till Sthlm så sover jag hos er och är så nöjd :) bästa hotellet

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack latin0king

Hej latin0king, Tack att du väljer bo på Best Western Plus Time Hotel . Det är härligt att se att du trivs bra hos oss under ditt besök.

Välkommen tillbaka till oss i din nästa besök i Stockholm.

Omdömet skrevs 28 juni 2020

Allt va bara heeelt perfekt !!
Frukostbuffén va fantastisk och fräsch .
Personalen va supertrevlig .
Rummet va supermysigt och man sov som en prinsessa i sängen .
Rekommenderar alla att boka detta hotell

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Zindra M
Tiina Kalpa, Owner på Best Western Plus Time Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2020

Hej Zindra , Tack så mycket för att du tar dig tid att skriva till oss och dela med dig av dina upplevelser på Best Western Plus Time Hotel .Det är härligt att se att du trivdes bra hos oss under ditt besök.