Omdömet skrevs 18 november 2019

trevligt hotell sköna sängar fin balkongmoch toppen frukost med väldigt gott bröd och nytänk ,goda juicer och och hälsokost,.Tog ca 20 min till Hötorget,det fanns mysiga matställen runt im kring och en toppen fin Ica i anslutning till hotelet,

Tack anetteoscarsson
Omdömet skrevs 17 november 2019

Proffsigt mottagande i receptionen inleder en bra vistelse. Trivsamt, rent och snyggt, bra rum med sköna sängar. Personal i toppklass och frukost i lugn fin lokal. Konferenslokaler finns att boka och ett gym i anslutning till hotellet.

Tack Evarso20
TiinaKalpa, Sales& Marketing Manager på Best Western Plus Time Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Hej Evarso20 ,
Tack att du valde bo på Time Hotel. Tack för en härlig betyg.Välkommen tillbaka till oss i din nästa besök i Stockholm.

Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Det är andra gången jag bor på detta hotell, och ska försöka bo här varje gång jag ska på jobbresa. Det ligger nära Odenplan, vilket är perfekt med tanke på pendeltåg/tunnelbana.
Det serveras en mycket god frukost med mycket ekologiskt och hemlagat.
Jättetrevlig och hjälpsam personal!

Restyp: Reste i arbetet
Tack 877ulrikal
Omdömet skrevs 7 november 2019

Ett av Sveriges bästa hotellfrukostar på ett hotel som ligger i ett väldigt lugn del av Stockholm, men det ligger ändå väldigt centralt i staden. Personalen är serviceinriktad och hjälpsamma. Många bra restauranger ligger i närheten.

• Restyp: Reste ensam
Tack ulf_tjernstrom
Omdömet skrevs 6 november 2019

Trevligt och snabbt bemötande i receptionen. sköna sängar, rent och fräsch överallt, centralt läge, bra parkeringsmöjligheter. Utomordentligt bra frukost med stort urval. Bra priser. Kan verkligen rekommendera detta hotel

Tack Annika A