2025 av 1 234 omdömen
Omdömet skrevs 22 februari 2018

Då jag periodvis reser i jobbet väldigt mycket så är det skönt att bo på ett hotell där personalen känner igen mej när jag kommer och vet utan att kolla vad jag brukar vilja ha. Det blir en härlig familjekänsla

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack KickiB59
TiinaKalpa, Director of Sales på Best Western Plus Time Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Hej Kicki
Tackar för en härlig betyg ! Välkommen tillbaka !
Vänliga Hälsningar /Tiina Kalpa /Sales & Marketing Manager

Omdömet skrevs 31 januari 2018

Hotellet har ett bra läge, nära till shopping, nöjen etc. Lugnt läge, trafiken hörs inte. Personalen trevlig och hjälpsam. Frukosten mycket bra. Rummen varierande från lite mindre till de större som är mycket trevliga.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Carita O

Hej Carita ,Tack för en härlig betyg och alla stjärnor ! Tack att ni valde att bo på Best Western Plus Time Hotel !
Välkommen tillbaka !
Med vänlig hälsning Tiina Kalpa/Sales & Marketing Manager

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande i lobbyn som är lugn och inbjudande att sitta i. Mycket god frukost i lugn miljö. Fanns olika brödsorter pannkakor, goda shorts mm. Dock ingen grädde till pannkakorna tyvärr. Sköna sängar och möjlighet att koka kaffe på rummet. Tyst och lugnt hotell.

Tack MVGB
Omdömet skrevs 25 januari 2018

Top >5 in Stockholm
***** frukost
***** personal. Vill ge en extra *
***** Rent och fint
**** Läge, kanske lite fler parkeringar men jag vet att ni jobbar på det.
Vi tycker att här är man välkommen, det känns som att komma hem.
Vi kommer tillbaka 2,5 veckor och vi kommer garanterat tillbaka.
OBS Ge en ros till er underbara personal.

Rumstips: Breakfast superb,support fine room, all excellent for 1-4 pers. low-cost for you
Tack maxlinus2004
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Trevligt hotell som ligger väldigt bra till, skapligt lugnt men ändå centralt och nära till tunnelbanan. Ingen restaurang, men en liten bar i anslutning till receptionen där man kan få sig ett glas gott vin eller något annat att dricka. Rent och fräscht på rummen, sköna sängar, god frukost och riktigt trevlig och serviceinriktad personal. Här bor jag gärna igen!

Datum för vistelsen: november 2017
  • Restyp: Reste ensam