“Bästa sushi”

Kök: Sushi, Japanskt
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Färska råvaror med smakbomb, äkta japansk sushi med hög kvalite som man inte får missa, drt är min och min mans favorit sushi ställe vi har ätit på många andra ställen men sushi zen r bäst

Tack Sarah A

Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Sonsonen fyller 9 år idag! Sonsonen bor endast 10 minuters gångväg från Sushi Zen och ville ha sin födelsedagsmiddag där. Jag har under en 25-årsperiod rest på Japan och har lång erfarenhet av sushi. Måste säga att misosoppan och sushin var bland det bästa jag fått utanför Japan. De enkla lokalerna i källarplanet gav samma känsla som de små vanliga japanska kvarterskrogarna. Sonsonen var nöjd liksom hans bror och farmor.

Tack japan111
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Bästa o trevligaste sushin på Frejgatan. En familj har drivit den så länge vi bott i kvarteret. Bäst i stan tycker vi. Rekommenderar till alla vänner o bekanta att gå hit.

Tack mirmiran
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Kvarterets bästa sushi! Fräscht och alltid jättegott. Bra service och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Tack Linn P
Omdömet skrevs 10 mars 2017

Mycket god sushi i en relativt enkel lokal. Personalen är väldigt trevlig. Bitarna är i minsta laget. Rekommenderas!

Tack Mats T

Resenärer som tittade på Sushi Zen tittade också på

Besökt Sushi Zen? Berätta vad du tyckte!