“Trevligt hängställe”

Två Små Svin
Rankad som nr 206 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Enskede-Årsta-Vantör Område

Fint ställe. Bra öl och service. Enda minus är matalternativ för vegetarianer (ostbricka, potatissallad, chèvre ). Vegan alternativ saknas helt

Datum för besöket: april 2021
Tack M3048WRjaimea

Omdömet skrevs 10 februari 2021

Vi gick till två små svin för att chansa och se om det fanns bord.
Det var fullt vilket en manlig servitör på ett drygt sätt påpekade. En gäst sa då att denne planerade att gå och vi kunde ta dennes bord. Servitören suckade rentav och muttrade att vi hade tur.
Denne verkade inte vilja ha gäster och allmänt otrivas med sitt jobb så det var ingen bra start.
En kvinnlig servitris tog sedan våra beställningar och var däremot jätte trevlig. Vi hade hund med oss och denne fick godis vilket var ett plus. Vi beställde två smorrebrod var och blev riktigt nöjda. Goda framförallt den med pannbiff. Jag är matglad av mig men blev helt klart mätt på två stycken. Vi blev så nöjda att vi beställde ytterligare för att ta med hem. Fortsatt bra service från den kvinnliga servitrisen. Såg den manliga servitören några gånger då han servade andra bord. Såg väldigt loj ut och ingen känsla för att le och vara inbjudande mot kunder.
Är dock nöjd med mitt besök och kommer att komma igen. Service är dock viktigt för mig så betyget påverkas utav det.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Y6141KCsimont
TvåSmåSvin årsta, Kundansvarig på Två Små Svin, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2021

Hej,
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension om oss. All feedback är oerhört viktig för oss. Vi vill givetvis att ett besök hos oss ska vara bra på alla plan. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig. Vänligen skriv till mig på pia@tvasmasvin.se

Omdömet skrevs 26 december 2020

1. Otroligt bra och trevlig personal.
2. Fantastisk mat. Jag åt ett smörrebröd med rostbiff och en med Skagen. Skagen var perfekt, fräsch med goda räkor,grym majonnäs. Rostbiffen var enkel och superfin.
3. Stora portioner. Blev proppmätt på två.
4. Miljön är perfekt, åk till Årsta otroligt varmt och mysigt ställe.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack peterlO1890NX
info k, Annat på Två Små Svin, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2021

Tusen tack för dina fina ord och jag hoppas vi ses snart igen! Vänligen Pia

Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

Smarriga smörrebröd! Vi var 2 personer som delade på tre stycken. En klart mättande lunch som även dugt gott till middag. Fans en väldigt innehållsrik meny på snapsar, så nästa gång blir det nog middag.

Datum för besöket: november 2020
Tack Sverigetur
Omdömet skrevs 2 oktober 2020 från mobil enhet

Finaste uteserveringen i Stockholm.
Trevlig personal.
God mat för alla smaker.
Kan verkligen rekommendera ett besök!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack idamariar

Det tackar vi för! Vi hoppas att få se dig riktigt snart igen! Vänligen Pia

Resenärer som tittade på Två Små Svin tittade också på

Besökt Två Små Svin? Berätta vad du tyckte!