“Ett måste i sommar!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Missa inte att gå till ångbåtsbryggan om ni bor i/ åker till Stockholm. Så mysig restaurang med toppenläge på Strandvägen, otrolig utsikt!
Proffsig service, vi hade råkat göra fel när vi bokade men det löste hovmästaren utan problem. Beställde den stora skaldjursplatån som kändes otroligt lyxig! Bra utbud av öl och vin, fick hjälp med val av vin av vår servitör och det passade perfekt.
Gå hit, ni kommer bli nöjda!

Tack Sthlmem

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Trevlig restaurang med vänlig betjäning, vi åt lunch.
Mannens råbiff var lite ovanligt arrangerad med goda tillbehör, mycket nöjd, personligen åt jag blini med löjrom som var utsökt och löjrom kom i sin egna lilla plåtburk, var förrätt och räckte till lunch om man inte är allt för hungrig.
Sitter man ute och det blåser lite är det "gungigt"

Tack BMMB2014
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe på Strandvägen. Bra bemötande och fin omgivning. Vi hade ostron och råbiff till förrätt och alla var nöjda. Jag som hade ostron var mer än nöjd då jag fick dela en förbeställning så jag fick tre ostron extra!.
Gösen till huvudrätt var sommarfräsch med hasselnötter!! Mycket gott. Rabarberefterrätten var lika fräsch den!!
Rekommenderas å det varmaste!!

Tack perarneb2017
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi var där 16 juli 2020. Tidigare hade vi varit där ett par gånger på lunch och tyckt att det var trevlig miljö vid vattnet och bra mat. Nu var det middag. Först kom det in en påse med tre små brödbitar, förmodligen uppskurna för många timmar sedan. Därefter som förrätt 1/2 Toast Skagen. Helt OK men väldigt olika i storlek mellan oss två. Huvudrätt: en rimmad lax som var smakmässigt OK, men uppslängd på tallriken som om det var en kantin på skola eller regemente! Den andra rätten - råbiff- helt ointressant! Vinet OK, men det har ju inte kocken dessbättre inte kunnat påverka. Det enda som var bra var servicen. Trevlig flicka med svår uppgift!
Det kommer att dröja ett bra tag innan vi kommer tillbaka.

Tack LennartL366
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Min man o jag var här för en vecka sen o vi var så otroligt nöjda. Vilken atmosfär! Att få mysa på sjön mitt i stan, så fantastiskt! Vi går gärna dit igen. Mat o service var även den fläckfri! Bra bemötande och råvaror i toppklass.

Tack 303ceciliaj

Resenärer som tittade på Ångbåtsbryggan tittade också på

Besökt Ångbåtsbryggan? Berätta vad du tyckte!