“God mat, små portioner”

Rankad som nr 1 527 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

God mat, bra service, trevliga lokaler, höga priser, små portioner. Kan på totalen inte rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 793patriks

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Modern, snygg, fräsch och tilltalande lokal men med för hög ljudnivå. Charmig personal som dock behöver slipa på servicen. Sällskapet på 7 pers åt blandat fr menyn med för, varm och efterrätter, alla var mkt nöjda.

Datum för besöket: januari 2020
Tack AnneF1189
Omdömet skrevs 29 december 2019

Var här för 3e gången igårkväll med 2 kompisar .Blev något fel på bokningen som jag gjorde på nätet (mitt fel)blev bokat för 2 personer men vi var 3 st . Inga problem det löste dom snyggt trots att det var fullbokatdom tidigare 2 besöken har vi fått jättebra kött (entrecote mediumrare) även denna gång va köttet bra Alla var nöjda med sin mat . Kan verkligen rekommendera det här stället .

Tack th0mas632
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

All mat och dryck var toppen. Så sjukt god köttbit... trevlig personal. Lite hög volym med musiken. Toppenställe

Tack LindaN2386
Omdömet skrevs 7 december 2019

Bra mat till vettiga priser och med snabb och effektiv servering gör middagen till en mycket trevlig upplevelse, Jag kan skarpt rekommendera choritzon...Dällskapet var mycket nöjd med min rekommandation

Tack Travelmagnus

Resenärer som tittade på El Cielo tittade också på

Besökt El Cielo? Berätta vad du tyckte!