“Middag”

Kök: Sushi, Japanskt
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 24 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och service utöver det vanliga! Proffsigt, genomtänkt och vänligt. Lite hastigt kanske men det kan också vara tiden som gick fort ☺️. Alla tummar upp Tack!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Tina_wan71

Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Riktigt bra sushi. Bra variation, utbudet är också bra liksom råvarornas kvalité. Det märks att de satsat rejält vilket också ger sitt avtryck!

Datum för besöket: september 2018
Tack Miguel d
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

När man kommer in ser det inte mycket ut för världen med en liten lokal och en bar. Sedan kommer kärleken när vi blir omhändertagna! Personligt, varmt och trevligt - som att komma hem till någon. Pratsamma kockar som levererar smaker som är helt fantastiska! Världsklass till ett rimligt pris, vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack erikb995
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt privat och intimt. Otroligt bra service och spännande mat. Enkla smaker och fantastiskt gott!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Cissi B
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Vi avnjöt
En avsmakningsmeny. 15 -16 smårätter som presenterades väl. Vi beställde även dryckespaketet.
Intressant med alla olika risdrycker.
Personalen kunnig och trevlig.

Datum för besöket: april 2018
Tack MadamedeSera

Resenärer som tittade på Sushi Sho tittade också på

Besökt Sushi Sho? Berätta vad du tyckte!