“Återkommande favorit”
Omdöme om Cykelcafé Le Mond

Cykelcafé Le Mond
Boka med
Cykelcafé Le Mond har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 av 65 Efterrätter i Stockholm
Kök: Hälsokost, Vinbar
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost
Område: Sodermalm Borough
Beskrivning: Café med fullständiga rättigheter. Lokalrostat kaffe från Stockholm Roast, goda bakverk från vårt eget kök och från bl.a. Dessert & Choklad. Raw och ekologiska produkter. Vi serverar frukost och lunch på vardagar, brunch på helgerna. Det går bra att boka lokalen för kvällseventet, exempelvis födelsedagar, företagsfester och liknande.
Omdömet skrevs 21 april 2018

Supertrevlig personal, god mat, åt en våffla med hjortronsylt som var gudomlig. Även den grillade kycklingmackan är mycket god. Kan även rekomendera frukosten på vardagarna. Opretentiöst, ärligt och mycket hjärta.

Datum för besöket: april 2018
Tack Elena K

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Jättemysig café. God bryggkaffe och macka. Dock hade macken lägget ett tag och brie osten hade blivit lite hård.

Tldr kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: februari 2018
Tack Karina H
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Cykelvänligt ställe med trevlig person.
Har varit här många gånger och kommer gärna tillbaka hit igen för god mat, mackor och sötsaker.

Datum för besöket: november 2017
Tack Ludvig L
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Mysigt café, med möjlighet att hänga upp sin Racer inne på Kafét. Tog endast en Kaffe Latte som var fin (med lövmönster i mjölkskummet) och god, andra i sällskapet tog Belgiska våfflor som var smaskiga. Ska helt klart gå hit fler gånger och frossa i lite godsaker jag med.

Datum för besöket: september 2017
Tack Y8072VEannb
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe, men högt pris. Fanns ingen barn meny. Det hade önskats. Däremot fanns det meny för mig som äter GI. Så totalt sett blir det en klar 4:a. Allt smakade mycket bra. När vi var där en söndag morgon kl 10, var det nästan tomt. Annars kan man nog få vänta på maten.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack eleonore257

Resenärer som tittade på Cykelcafé Le Mond tittade också på

Besökt Cykelcafé Le Mond? Berätta vad du tyckte!