“Middag med vänner”

Caliente Tapas Bar St Eriksplan
Boka med
Caliente Tapas Bar St Eriksplan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 915 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jättebra upplevelse med supergod mat och dryck. Trevlig o bra service. Mysigt ställe. Återkommer gärna :)

Tack Heidi L

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Caliente är ett ganska mysigt ställe med ganska bra mat. Hade inget att klaga på varken maten eller vinet vi drack. Det står att dom har öppet till 00:00 men vi vart utslängda strax efter 22:00 ihop med alla andra gäster även om vi gärna hade suttit kvar nån timme till.

Tack Jonis_El-Hessi
Omdömet skrevs 20 november 2017

Underbart goda och vällagade tapasrätter. Alltid bra service och man behöver aldrig vänta länge på sin mat.

Tack Maddis70
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Många gäster men trots detta en mycket bra service och oerhört trevlig personal
Maten smakade jättebra

Tack Bengt P
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Vi besökte som familj och hittade jättebra rätter för oss alla och maten var god. Mycket hjälpsam personal för vi hade bokat bord till fel dag men trots fullbokade hjälpte dom oss att få ett bord.

Tack jasontheglobetrotter

Resenärer som tittade på Caliente Tapas Bar St Eriksplan tittade också på

Besökt Caliente Tapas Bar St Eriksplan? Berätta vad du tyckte!