“Middag med vänner”

Caliente Tapas Bar St Eriksplan
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Caliente Tapas Bar St Eriksplan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 905 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jättebra upplevelse med supergod mat och dryck. Trevlig o bra service. Mysigt ställe. Återkommer gärna :)

Datum för besöket: mars 2018
Tack heidilB3633NH

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Caliente är ett ganska mysigt ställe med ganska bra mat. Hade inget att klaga på varken maten eller vinet vi drack. Det står att dom har öppet till 00:00 men vi vart utslängda strax efter 22:00 ihop med alla andra gäster även om vi gärna hade suttit kvar nån timme till.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Jonis_El-Hessi
Omdömet skrevs 20 november 2017

Underbart goda och vällagade tapasrätter. Alltid bra service och man behöver aldrig vänta länge på sin mat.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Maddis70
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Många gäster men trots detta en mycket bra service och oerhört trevlig personal
Maten smakade jättebra

Datum för besöket: oktober 2017
Tack BengtP_12
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Vi besökte som familj och hittade jättebra rätter för oss alla och maten var god. Mycket hjälpsam personal för vi hade bokat bord till fel dag men trots fullbokade hjälpte dom oss att få ett bord.

Datum för besöket: november 2016
Tack jasontheglobetrotter

Resenärer som tittade på Caliente Tapas Bar St Eriksplan tittade också på

Besökt Caliente Tapas Bar St Eriksplan? Berätta vad du tyckte!