“Vilken service!”

Rankad som nr 889 av 3 399 Restauranger i Stockholm
Kök: Franskt, Svenskt
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Mysigt ställe med billig cava & god mat.
Helt magisk personal som hela tiden gjorde det lilla extra för oss under kvällen vi var där. Då någon skulle ha vårt bord efter oss & vi ville hänga kvar så fixade personalen ett bord i baren åt oss! Wow- vilken service!
Hit kommer jag tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
Tack CFor2020

Omdömet skrevs 25 januari 2020

Kanon fin mat!! Trevlig personal. Kassa toaletter, de hade endast två stycken med lång kö. Hann nästa kissa på mig.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Marianne T
Omdömet skrevs 30 oktober 2019

Verkligen intressant meny, vällagat och prisvärt. Perfekt man skall besöka Folkoperan.Flera goda förrätter och spännande huvudrätter dessutom prisvärt husets vin

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 908_ken
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Besöker restaurangen innan Folkoperan väntar. Efter en timmes väntan och flera påstötningar får vi våra cheeseburgare. En var rå och tre var väldigt rosa. När vi klagade fick vi till svar att vi skulle sagt till vid beställningen. Snarare stektes burgarna väldigt snabbt för att de schabblat bort vår beställning.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack 509kerstinn
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Folkbaren är en mycket trevlig bar som dessutom serverar god husmanskost. Eftersom barsortimentet är ganska begränsat kan den inte få ett toppbetyg. Men miljön är avkopplande och jättetrevlig så vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: september 2018
Tack Scandinavian01

Resenärer som tittade på Folkbaren tittade också på

Besökt Folkbaren? Berätta vad du tyckte!