“Stikkinikki”

Rankad som nr 14 av 65 Efterrätter i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jätte trevlig personal och super duper god gelato. Man får verkligen valuta för pengarna. Godaste glassen jag ätit!

Tack Mathilda F

Omdömet skrevs 13 september 2017

StikkiNikki , så fort vi klev in fick vi ett glatt hej! Smakerna varierar från dag till dag , varje gång vi besökt StikkiNikki har det funnits "vanlig" glass sorbet och veganskt stort plus! Smakerna kan verka helt crazy men har alltid fått provsmaka om jag varit osäker. Min favorit är belgisk choklad tillsammans med någon lite syrlig sorbet. Kunnig personal och så trevliga! Och glassen är så god så det går inte att beskriva! Den är ekologisk så stort plus till StikkiNikki varit här flera gånger! Rekommenderas varmt!

Tack Nina C
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Fantastisk, krämig glass i roliga och ovanliga kombinationer! StikkiNikki är favoritglasstället vi återkommer till gång på gång.

Tack jjsthlm
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Jag var här med två vänner och det var andra gången jag besökte glassbaren.
Jättegott! Helt klart värt ett besök eller flera:-)

Tack Björn D
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Godaste gelaton med många spännande och annorlunda smaker som inte hittas på andra ställen. Veganchokladen är to die for.

Tack Linda H

Resenärer som tittade på StikkiNikki tittade också på

Besökt StikkiNikki? Berätta vad du tyckte!