Priceline
930 kr
Agoda.com
803 kr
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 25 augusti 2023

med dålig förvaring av kläder etc. För mjuka sängar och dålig kommunikation till centrala stan. Frukost i stressande miljö och svårt att hitta ledigt bord. En del av personalen i receptionen borde gå kurs eller byta jobb!

Datum för vistelsen: augusti 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack LeoCat007
Omdömet skrevs 3 augusti 2023

Trevlig personal. Bra priser. Betalade 3990 för 5 Pers i 3 nätter inkl frukost. Centralt och bra. Nära till allt. 2min till Ica. 10min till hamnen. 10min gång till skybar. Ca 20min till gröna lund. Öppet dygnet runt.

Tack MattiSEMESTER2023
Motel L Hammarby Sjöstad, General Manager på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2023

Hej Matti,

Tack så mycket er review! Vi uppskattar verkligen era fina ord och hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Motel L i framtiden.

Med vänliga hälsningar
Receptionen, Motel L

Omdömet skrevs 29 juli 2023

Mycket prisvärt Motel med trevlig personal, sköna sängar med bra kuddar, rent o snyggt.Lätt att ta sig dit o bra omgivning inte långt från vattnet med flera restauranger o härligt promenadstråk. Kommer absolut att boka detta Motel igen när jag ska till Stockholm

Tack 586christel
Motel L, Other på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2023

Hej!
Tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att skriva en recension. vad kul att höra att ni trivdes hos oss!
Varmt välkomna åter!

Med vänliga hälsningar,
Receptionen, Motel L

Omdömet skrevs 27 juli 2023

Mycket prisvärt hotell med bra läge om du vill ta dig till centrum eller Globen då tvärbanan stannar utanför. När vi var där renoverades den, men det tog endast ca 10 min att gå till Gullmarsplan (eller så tar man bus 30B som stannar utanför hotellet).
Bra frukost, fräscha och fina rum, enkelt att hitta parkering utanför om du inte vill använda hotellets parkering (som var dyrare i alla fall på helgen när vi var där).

Tack Erica C
Omdömet skrevs 19 juli 2023

Trevligt hotell med bra lobby, gratis kaffe och vatten fanns alltid i lobbyn. Rummen fina och välstädade. Frukosten inte så stort utbud men tillräckligt och gott. Trevlig personal. Möjlighet att få en öl eller drink sent på kvällen. Musiken i lobbyn hade för hög volym och den musik som spelades var kanske inte den man förväntar sig av i en lobby. Ett prisvärt och trevligt hotell och det finns bra möjligheter att arbeta från lobbyn även om det kunde funnits fler eluttag.

• Restyp: Reste ensam
Tack Tobbe_1969
Motel L Hammarby Sjöstad, General Manager på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2023

Hej!

Stort tack för att du tar dig tid att ge oss feedback!
Vi ska se över om vi kan åtgärda musikupplevelsen i lobbyn.
Varmt välkomna åter!

Med vänliga hälsningar,