Priceline
930 kr
Agoda.com
803 kr
Flera sätt att betala på
Omdömet skrevs 19 juli 2023

Trevligt hotell med bra lobby, gratis kaffe och vatten fanns alltid i lobbyn. Rummen fina och välstädade. Frukosten inte så stort utbud men tillräckligt och gott. Trevlig personal. Möjlighet att få en öl eller drink sent på kvällen. Musiken i lobbyn hade för hög volym och den musik som spelades var kanske inte den man förväntar sig av i en lobby. Ett prisvärt och trevligt hotell och det finns bra möjligheter att arbeta från lobbyn även om det kunde funnits fler eluttag.

• Restyp: Reste ensam
Tack Tobbe_1969
Motel L Hammarby Sjöstad, General Manager på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2023

Hej!

Stort tack för att du tar dig tid att ge oss feedback!
Vi ska se över om vi kan åtgärda musikupplevelsen i lobbyn.
Varmt välkomna åter!

Med vänliga hälsningar,
Receptionen

Omdömet skrevs 18 juli 2023

Ett bra och prisvärt hotell i Hammarbysjö stad. Enkelt att ta sig in till stan med båten från Luma bryggan eller till söder. Det finns gott om restauranger i området för alla smaker. Vill man träna finns det ett utegym vid hammarby backen vilket det är gång/löpavstånd till. Även hotellet har ett litet gym med det nödvändigaste i.

Tack cuq2ioe5g0
Motel L Hammarby Sjöstad, General Manager på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2023

Hej!

Stort tack för er feedback!
Vi hälsar er varmt välkomna tillbaka snart igen.

Vänliga hälsningar,
Olivia
Receptionen, Motel L

Omdömet skrevs 16 juli 2023

Trevligt, modernt och prisvärt hotell, med sköna sängar och bra temperatur på rummet, trevlig och hjälpsam personal, fin frukostbuffé med mycket att välja på (om man klarar sig utan bacon och korv). Återkommer gärna!

Tack Inger L
Motel L, Other på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2023

Hej Inger!

Stort tack för de fina orden och att du tar dig tid att ge oss feedback!

Varmt välkommen åter!
Olivia Receptionen

Omdömet skrevs 14 juli 2023

Vi reste hela familjen med en 6 åring och en 1,5 åring. Spjälsängen va fint bäddad och rummet va super mysigt. Sängen var som att sova på ett moln och toaletten va modern och fräsch. Kanonpris för två nätter och en bra frukost. Kommer helt klart välja detta Motel igen om vi reser upp till Sthlm.

Tack rocksessan
Motel L Hammarby Sjöstad, General Manager på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2023

Dear guests,
Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to give us positive feedback. We are really happy to hear your stay with us was fantastic!
It is so great to know that you enjoyed our comfortable rooms and our breakfast buffet.
We always strive to offer a high level of service and make our guests happy, and your feedback confirms that we have succeeded in this.
We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
If there is anything more we can do to make your next stay even better, don't hesitate to let us know. We are here to make sure you have an excellent experience every time you visit us.
Best regards,
May/Front Desk Supervisor

Omdömet skrevs 9 juli 2023

Är 3:e gången jag valde Motell L. Älskar läget i vackra Hammarby sjöstad. Hela hotellet är rent, fint med mycket trevligt personal. Enkel frukostbuffé som jag personligen uppskattar mycket. Krävs inte mer än så.
Läget till Tele 2 Arenan och gångavstånd dit gjorde att valde även denna gång var enkelt för mig att välja fina Motell L.

Tack AndreaK2791
Motel L Hammarby Sjöstad, General Manager på Motel L Hammarby Sjöstad, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2023

Hej!
Stort tack för er feedback!
Vi hälsar er varmt välkomna tillbaka snart igen.
Vänliga hälsningar,
Receptionen, Motel L