“Riktigt gott!”

Restaurang Latino Cajun
Rankad som nr 2 715 av 3 385 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm

Riktigt god mat om man är riktigt hungrig, många goda såser, bra kött och trevlig personal! Brukade alltid äta kebab som finns i samma food court men nu är det alltid här jag äter!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Kevsson

Omdömet skrevs 30 september 2019

Jag tog en Jambalaya. Fick massor med god mat. Orkade tyvärr bara äta en fjärdedel, eftersom jag inte var så hungrig just då. men smakade mycket bra!

Datum för besöket: september 2019
Tack brittan55
Omdömet skrevs 8 mars 2019

Om den här restaurangen hade legat i ett litet samhälle helt utan andra restauranger, eller vid en motorväg där många stannar till hade jag förstått att den kunde locka kunder. Men här mitt i Stockholm med storstadens utbud finns det verkligen ingen anledning att gå hit.
För det första är miljön över huvud taget fruktansvärt trist i denna food court, men om man nu ändå vill äta här så bör man välja någon av grannarna. Men om man är väldigt hungrig, och inte bryr sig om hur maten smakar så har man hamnat rätt.

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack kartul
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Bra fastfood-ställe. Helt enligt vad man kan förvänta sig för runt en hundring. Väl tilltagna portioner.
Tummen upp!

Datum för besöket: juni 2018
Tack RALPHMACCIONE
Omdömet skrevs 17 december 2017

Maten smakade mycket bra, lagom kryddat. men hela omgivningen i den stora mathallen är ganska så stökig och högljudd. Om man ska ha det lite lugnare ska man äta däruppe.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack brittan55

Resenärer som tittade på Restaurang Latino Cajun tittade också på

Besökt Restaurang Latino Cajun? Berätta vad du tyckte!