Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
designhotels.com174 US$
Expedia.com173 US$
Orbitz.com173 US$
Agoda.com173 US$
Prestigia.com263 US$

Fantastiskt hotell! Smakfullt inrett, underbar frukost och sköna sängar. Dessutom överlägset bra service från trevlig personal. Familjär stämning som gör att man vill komma tillbaka. Bra hantering av Corona-läget med à la carte-frukost och extra avstånd vid borden. Ett hotell att återvända till.

Rumstips: Det finns parkering i garaget.
Datum för vistelsen: april 2021
Tack 80ceckla
Victor Bohlin, Gästservice/reception på Miss Clara by Nobis, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Kära gäst,

Tack för ditt fina omdöme och underbart kul att du uppskattar det minutiösa arbete arkitekt Gert Wingård lagt ner på att förädla den före detta flickskolan från 1910 till vad Miss Clara är idag.

Våra sängar från Bed Factory Sweden är underbara i sig, i kombination med lakan av egyptisk bomull blir de svårslagna och det gläder mig att de skänkte även dig en god nattsömn.

Det värmer extra mycket att läsa om mina kollegor som bevisligen tagit hand dig på precis det sätt som vi stävar efter i varje moment.

Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart!

Omdömet skrevs 4 mars 2021

Kan varmt rekommendera Miss Clara. Hotellet hade Fina, rena och lyxiga rum, mycket trevlig och hjälpsam personal, toppen läge och otroligt bra frukost!

Från bokning till utcheckning en riktigt bra upplevelse!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack OliverSpiers1
Victor Bohlin, Guest Services / Front Office på Miss Clara by Nobis, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2021

Hej Oliver och stort tack för de fina orden,

Det ser ut som att vi har tickat alla boxar för var en utmärkt hotellvistelse ska innehålla, det fina omdömet av vår personal värmer givetvis extra hos mig :-)

Jag önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss på Miss Clara!

Omdömet skrevs 2 mars 2021

Superhärligt hotell med snygg inredning, fräscha rum, väldigt trevlig personal och otroligt god frukost! De ha lyckats väl med kombinationen av modern och klassisk stil, badrummen känns väldigt lyxiga, älskar tex byredo-produkterna! Sköna sängar med stora kuddar och klassiska hotellakan. Frukosten innehåller allt man vill ha utan att vara överdådig. Centralt läge ett stenkast ifrån både vattnet och tc. Enda minustecknet är att gymmet är litet. Dock finns utrustning och maskiner för att få till ett godkänt träningspass.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Anna S

Hej Anna,

Tack för det fina omdömet! Jag tycker att din rubrik sammanfattar vårt hotell på ett mycket bra sätt :-)

Det känns extra kul att du uppskattar vår känsla för detaljer i såväl Byredo-produkterna som vår lyxiga à la carte-frukost. En stor skön säng med sängkläder i egyptisk bomull är en självklarhet som alla våra rum är utrustade med.

Vårt centra läge mitt i Stockholm är utmärkt för både turister och affärsgäster, toppen att det passade även dig utmärkt!

Angående gymmet som har vi precis som du skriver den utrustning man kan tänkas behöva för ett fullgott gympass, jag hoppas att du inte missade vår fina och mycket avkopplande bastu.

Varmt välkommen tillbaka!

Victor Bohlin - Front of House Manger

Omdömet skrevs 30 januari 2021

Med utmärkt service, stora fräscha rum och bra läge vill jag påstå att de slår de flesta hotellen i Stockholm jag bott på tidigare. Frukosten var dessutom superbra!
Kommer definitivt bo där igen. // Henrik

Rumstips: Välisolerade rum, stora badrum, sköna sängar, tv och minibar - allt man kan önska.
Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 102henrikf
Victor Bohlin, Gästservice/reception på Miss Clara by Nobis, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2021

Hej Henrik!

Tusen tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss extra mycket eftersom du verkar vara en flitigt Stockholms-resenär och har många andra topphotell att jämföra med.

För våra fina rum har vi Gjerth Wingårdh att tacka, genom att ta tillvara på byggnadens jugend-prakt och kombinerat detta med tidlös skandinavisk design har han och hans team skapat Miss Clara Hotel, som en gång i tiden var en flickskola.

Nästa gång du besöker oss får du inte missa vår pizzeria Giro, där vi serverar genuina Napolitanska pizzor. Vissa menar på att de är de bästa pizzorna du kan hitta norr om Neapel :-)

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 november 2020

Längesedan jag skrev en recension, men det här är värt det. Överraskande bra! En mamma och fyra tonårstjejer. Hade kunnat sluta i stök och sura miner. Men. Fantastiskt bemötande och service av hela personalen, hela vägen. Vackra miljöer, sköna sängar, god mat och dryck därtill. Förtjänar en topplacering bland stadens hotell!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack mariasX6016PJ
Victor Bohlin, Annan på Miss Clara by Nobis, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2020

Hej Maria!

Det var en fröjd att ha dig och tejejerna boende hos oss!

På Miss Clara är alla välkomna och det är en självklarhet för oss att ge samma världsklasservice till alla våra gäster, till och med våra fyrbenta vänner är välkomna :-)

Vad kul att du uppskattade den vackra miljö Gert Wingårdh har skapat hos, i det som från början var en flickskola i början på förra sekelskiftet.

Lika kul är det att ni han njuta av maten på Miss Clara Restaurant, vår kontemporära italienska bistro. Missa inte vår pizzeria Giro nästa gång, de genuina napolitanska pizzorna därifrån är gudomliga och värd en resa i sig.

Ni är alltid hjärtligt välkomna tillbaka!