“Finstämt SPA, centralt i Stockholm”
Omdöme om Elements Spa

Elements Spa
Rankad som nr 8 av 31 Spa och välmående i Stockholm
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Ägarbeskrivning: Med inspiration från Ayurveda Elements Spa är Södermalms oas med inspiration från Indien och Ayurveda. Med ett mångtusenårigt kunskapsarv inom hälsa erbjuds här ett möte mellan tradition och innovation. Spat har en härlig relaxpool som också har en utomhusdel med en slående utsikt mot Årstaviken. Inne på relaxen kan du njuta av såväl ångbastu och torrbastu. Vi bjuder på frukt och te. Som gäst hos oss finns både gym och yoga som ingår (enligt schema). I spabaren serveras bland annat nyttiga snacks, varmrätter och svalkande drycker. Spat finns på Clarion Hotel Stockholm i Skanstull.
Omdömet skrevs mars 12 2016

Det här är ett finstämt och avskalat SPA i zen-stil. Mysig spa-avdelning och intressanta träningspass, väl värt ett besök.

Tack Liv T
Clarion_Stockholm_10, Marknadskoordinator på Elements Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 27 2016

Tack för din fina recension Liv!
Det glädjer oss att hyra att du hade en mysig vistelse hos oss och att du gillar våra träningspass vi har att erbjuda.
Varmt välkommen tillbaka!
Bästa hälsningar Sandra Englund Marknadskoordinator Clarion Hotel Stockholm

Det finns nyare omdömen om Elements Spa
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs februari 24 2016

vi tog en spa/hotell helg .. vilket jag blev så överraskad av .. Helt galet skönt och otroligt avslappnande att få en lyxig behandling....
vi startade med att bada basta och bara njuta .. innan behandling... valde ngn typ av ansikts behandling .. såååå skönt. kommer absolut att boka detta igen ...
Mkt mkt trevlig personal och bra bemötande...

Tack Tony W
Clarion_Stockholm_10, Hotelldirektör på Elements Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 10 2016

Hej Tony!
Tack för din recension och kul att nu hade det så bra vid ert besök.
Clarion Hotel Stockholm

Omdömet skrevs februari 20 2016

Vi ville även prova detta Spa i Stockholm. Det kanske inte är det lyxigaste, ej heller det lugnaste en fredag kväll, men helt perfekt för oss. Fantastiskt bemötande utan att vara "to much". Fina lokaler och bra bastuavdelning. Poolen är inte jätte stor så man kan simma och få lite mini-motion, men perfekt för att sträcka ut sig och ta ett par simtag. Ute delen är cool, särskilt på vintern. Man har utsikt där mot Ringvägens puls, samt över gångvägen ner mot Eriksdalsbadet. Man kan köpa sig en öl eller en fruktdrink eller dricka deras aromatiska te, som var gott och kändes nyttigt och välgörande. Ett perfekt avslut på en arbetsvecka

Tack SvenJonsson
Clarion_Stockholm_10, Hotelldirektör på Elements Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 23 2016

Hej Sven!
Tack för din fina recension och omdömet om Elements Spa. Vi tycker precis som du att vårt spa är den perfekta avkopplingen och en energiboost både i vardagen och på helgen.

Omdömet skrevs augusti 17 2015

ett litet och mysigt spa. Var där en lördag förmiddag och det var lugnt och skönt. Däremot började det fylla på med gäster runt lunch. Blir det mkt gäster så förstår jag att det känns trångt

Tack Diddisen

Hej,
Tack för din recension av Elements Spa. Vissa lördagar är populära för spabesök och det kan då bli lite mer folk. Att vara här tidigt eller senare på eftermiddagen brukar alltid vara att rekommendera om man önskar att vara mer ensamma på spa.
Det går såklart alltid bra att ringa oss och fråga om tips på bästa tid för lugna besök.

Omdömet skrevs juli 16 2015

Jättefint och vackert spa med en cool pool som sträkcer sig innifrån och ut med glas kanst så du ser rätt ut mot den vackra utsikten. Trevlig och hjälpsam personal. Spat är litet men har bastu, ångbastu, avslappning stolar, gym , behandlingar etc. Frukt, te och vatten finns gratis till alla. Du får handduk , badtofflor och bad rock även till barnen att låna när du är där. Vi hade en mysig förmiddag tre tjejer då vi började med en rikgigt fin hotell frukost av högsta klass.

Tack kalleviken

Hej,
Tack för din fina recension och vi blir glada att läsa att du var så nöjd och att du upplevde vår personal som trevlig och hjälpsam.

Resenärer som tittade på Elements Spa tittade också på

Besökt Elements Spa? Berätta vad du tyckte!