Öppet i dag: 09:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Sunday Sprunch

Strulade redan vid bokningen... Åt en brunch först, stort utbud och det smakade gott. Sen vidare ... läs mer

Omdömet skrevs 9 mars 2020
Monica H
Stockholm, Sverige
Snabb spa känsla

Spa med ångbastu, torr bastu (mjäkig hetta, ca 60 grader när jag var där), liten pool med ... läs mer

Omdömet skrevs 7 mars 2020
zobi2016
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 60 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 30,38 US$
från 142,11 US$
Stockholm Pass
106 omdömen
från 76,63 US$
från 15,50 US$
Omdömet skrevs 24 februari 2016

vi tog en spa/hotell helg .. vilket jag blev så överraskad av .. Helt galet skönt och otroligt avslappnande att få en lyxig behandling....
vi startade med att bada basta och bara njuta .. innan behandling... valde ngn typ av ansikts behandling .. såååå skönt. kommer absolut att boka detta igen ...
Mkt mkt trevlig personal och bra bemötande...

Datum för upplevelsen: maj 2015
Tack K7099KKtonyw
Clarion_Stockholm_10, Hotelldirektör på Elements Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2016

Hej Tony!
Tack för din recension och kul att nu hade det så bra vid ert besök.
Clarion Hotel Stockholm

Omdömet skrevs 20 februari 2016

Vi ville även prova detta Spa i Stockholm. Det kanske inte är det lyxigaste, ej heller det lugnaste en fredag kväll, men helt perfekt för oss. Fantastiskt bemötande utan att vara "to much". Fina lokaler och bra bastuavdelning. Poolen är inte jätte stor så man kan simma och få lite mini-motion, men perfekt för att sträcka ut sig och ta ett par simtag. Ute delen är cool, särskilt på vintern. Man har utsikt där mot Ringvägens puls, samt över gångvägen ner mot Eriksdalsbadet. Man kan köpa sig en öl eller en fruktdrink eller dricka deras aromatiska te, som var gott och kändes nyttigt och välgörande. Ett perfekt avslut på en arbetsvecka

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack SvenJonsson
Clarion_Stockholm_10, Hotelldirektör på Elements Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2016

Hej Sven!
Tack för din fina recension och omdömet om Elements Spa. Vi tycker precis som du att vårt spa är den perfekta avkopplingen och en energiboost både i vardagen och på helgen.

Omdömet skrevs 17 augusti 2015

ett litet och mysigt spa. Var där en lördag förmiddag och det var lugnt och skönt. Däremot började det fylla på med gäster runt lunch. Blir det mkt gäster så förstår jag att det känns trångt

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack Diddisen

Hej,
Tack för din recension av Elements Spa. Vissa lördagar är populära för spabesök och det kan då bli lite mer folk. Att vara här tidigt eller senare på eftermiddagen brukar alltid vara att rekommendera om man önskar att vara mer ensamma på spa.
Det går såklart alltid bra att ringa oss och fråga om tips på bästa tid för lugna besök.

Omdömet skrevs 16 juli 2015

Jättefint och vackert spa med en cool pool som sträkcer sig innifrån och ut med glas kanst så du ser rätt ut mot den vackra utsikten. Trevlig och hjälpsam personal. Spat är litet men har bastu, ångbastu, avslappning stolar, gym , behandlingar etc. Frukt, te och vatten finns gratis till alla. Du får handduk , badtofflor och bad rock även till barnen att låna när du är där. Vi hade en mysig förmiddag tre tjejer då vi började med en rikgigt fin hotell frukost av högsta klass.

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack kalleviken

Hej,
Tack för din fina recension och vi blir glada att läsa att du var så nöjd och att du upplevde vår personal som trevlig och hjälpsam.

Omdömet skrevs 31 mars 2014

Vi var två par som bokade spahelg på Clarion. Vi bokade duobehandlingen spamassage och tyvärr var det en väldigt "mesig" massage trots att jag uttryckligen bad att hon skulle ta i. Inte värt pengarna alls. Själva spa:t var fint, men varning för lördageftermiddagar. Det var bl a en möhippa där och både bassängerna och bastuarna var fulla. Vi ombads byta om på våra rum eftersom omklädningsrummet var fullt!
Fram emot kl 17 började trycket att avta och först då blev det en mer avslappnad stämning i lokalerna. Då var det ljuvligt att hänga i utebassängen och på solaltanen med ett glas prosecco och det goda sällskapet.

Datum för upplevelsen: mars 2014
2  Tack Mangosteenlover

Hej,
Härligt med spahelg hos oss. Tråkigt att läsa att ni inte var helt nöjda med massagen eller att det var mycket gäster på spa. Precis som du skriver tipsar vi alltid om att komma tidigt eller senare på dagen om man besöker oss på lördagar. Det är också lugnare under övriga delen av helgen eller vardagar.
Utedelen av poolen brukar alltid vara uppskattad och ett härligt häng i solen.