“Massage was wonderul”

Rankad som nr 9 av 33 Spa och välmående i Stockholm
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Ägarbeskrivning: Med inspiration från Ayurveda Elements Spa är Södermalms oas med inspiration från Indien och Ayurveda. Med ett mångtusenårigt kunskapsarv inom hälsa erbjuds här ett möte mellan tradition och innovation. Spat har en härlig relaxpool som också har en utomhusdel med en slående utsikt mot Årstaviken. Inne på relaxen kan du njuta av såväl ångbastu och torrbastu. Vi bjuder på frukt och te. Som gäst hos oss finns både gym och yoga som ingår (enligt schema). I spabaren serveras bland annat nyttiga snacks, varmrätter och svalkande drycker. Spat finns på Clarion Hotel Stockholm i Skanstull.
Omdömet skrevs augusti 16 2014

Tack Kate E
Clarion_Stockholm_10, Hotelldirektör på Elements Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 23 2016

Omdömet skrevs juni 4 2017 från mobil enhet

Tack Geir T
Omdömet skrevs juli 21 2015

Tack carla-cres

Resenärer som tittade på Elements Spa tittade också på

Besökt Elements Spa? Berätta vad du tyckte!