Omdömet skrevs 1 oktober 2018

• Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
JSno53, Chef på Scandic No. 53, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Omdömet skrevs 24 september 2018

Scandic No 53 är ett bra centralt hotell i Stockholm. Trevlig personal och bra rum. Frukosten ger en bra start på dagen och själva frukostmatsalen är trevlig att sitta i. Dessutom är det bra att hotellet ligger på gångavstånd till Centralstationen.

• Bodde här: september 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Bingsgard

Tusen tack för din fina feedback! :)

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Hotellet hade allt vi tycker är viktigt: Sköna sängar, rent, suverän frukost, tyst på natten, bra läge och trevlig personal. Vi hade behov av extra tidig incheckning vilket ordnades på ett jättebra sätt och utan kostnad.

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Fredrik Å

Tack för din feedback! Vad glada vi blir att ni tyckte om vårt lilla hotell!

Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Här har men ett hotel som ger dig ett bra boende i centrala Stockholm. Gång avstånd till alla olika sevärdheter i stockholm och frukosten är mycket bra. Kan vara lite trångt på frukosten. Får också bra att njuta av baren i den inglasade innergården oavsett väder ute. Mysigt

Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
Tack 969ulfb

Tusen tack Ulf för din feedback! :)

Hjärtligt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 18 september 2018

Rummet, renligheten och det geografiska läget är perfekt. Bodde vid detta tillfälle i en svit vilket även gav en riktigt bra utsikt. Det som drar ner betyget från 5 till 4 var det faktum att vi anmält intresse om tidig incheckning. Detta ringde jag även om för att kontrollera dagen innan vilket hotellet uppger att man skall göra för att vara säker, och fick då informationen att det inte var några problem. När vi anländer kl 11 den aktuella dagen fanns dock inga rum och heller inga planer på att prioritera städningen av vårt blivande rum. Först efter viss irritation kontaktades städpersonalen och man prioriterade vårt rum för städning och vi kunde checka in kl 13.Jag är fullständigt medveten om att tidig incheckning beror på många faktorer, men då ska man dels inte svara i telefon att ”inga problem” dels kanske man redan från början skall synka med städpersonal så rummen där tidig incheckning önskas prioriteras först, inte först när en trött gäst frågar om det i receptionen och ändå får vänta två timmar.

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Micke1980

Hej Micke,
Tack för din feedback!
Vi kommer genast se över hanterandet av dessa frågor för att förbättra.

Hoppas att få chansen att välkomna dig vid ett annat tillfälle istället.

Hälsningar Team 53