Omdömet skrevs 12 juni 2017

Bodde på bottenvåningen i enkelrum. Rummet var rent och utan doft. Slitet både i rum och badrum och i behov av renovering. Utsikt över ett skärmtak vid varuintag. Tyst omgivning men hörs väl att dörrar öppnas och stängs i korridoren. Sov gott i bra säng. Frukosten liten men tillräcklig, ingen varm mat som omelett eller bacon. Lunchen var tillräcklig och ätbar men inte upplagt på för ögat fint vis , verkade stekt allt i samma panna. Mkt trevlig personal som verkade göra allt från mat städ och reception. Lätt att ta buss hela vägen från centralstationen. Promenadavstånd till centrum . Väl fungerande wifi.

Rumstips: Väl rum på 20 eller 30 nummer det ligger uppe i huset
Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack Ind G
Omdömet skrevs 21 februari 2017

Jag skriver här (brukar aldrig lämna omdöme) för att berätta om personalen på detta hotell. Vi kom på torsdag eftermiddag och skulle på undersökning på fredag morgon på sjukhuset. Ringde innan och informerade att vi skulle eventuellt behöva sen utcheckning och parkering. "Det löser vi" var direkt svaret. Från incheckning till utcheckning var vi så väl omhändertagna att jag skulle utan tvekan rekommendera ett besök. Vi fick en "Lycka till"på morgonen, en "Hur mår ni?" när vi kom tillbaka och en "Ta hand om er och kör försiktigt när vi gick". Receptionisten heter Biata och förtjänar verkligen årets guldstjärna!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack mihart73
Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Mysigt med gamla möbler på rummet, rent och fräscht. Badrummet ganska enkelt men funktionellt. Hela byggnaden är gammal med skön atmosfär och utsikten är bedårande. Ligger vid Fjällgatan på Söder där man har vid utsikt mot Djurgården och in mot stan. Trevlig personal och fräsch och god frukost. Sängen var jätteskön och det var tyst och lugnt, ingen trafik utanför. Vi bodde här en natt och återkommer gärna.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack cathrin_2016
Omdömet skrevs 12 juli 2016

Detta hotell ligger inte så centralt, men med god vilja och lust att promenera från tex Centralen, så är det passande. Går säkert bussar också, men vi valde att gå. Reste med lätt packning. I receptionen möttes vi av servicinriktad personal. Rummet var stort och rymligt. Fräscht och med makalös utsikt. Bra bäddkvalitet och god frukost. Vill du bo på Söder i huvudstaden så absolut att detta boende är att rekommendera. Just för den yttre miljön. Missa inte det söta oblatbageriet!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Annbe20
Omdömet skrevs 26 maj 2016

Besökte Ersta för en konferens och det ligger verkligen underbart med en fantastisk utsikt över delar av Stockholm. Tyvärr var köttbiten som serverades till middagen på kvällen bland det sämsta jag ätit.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Jan G