“Dålig Mat och service. Under average”

Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant
Rankad som nr 276 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jag tycker att maten smakade dåligt. Inte alls som Indiskt kvalité. Naan bröd var gjord i förväg så ej fräsch alls. Omgivning bra men bemötande så där.

Tack Foody M

Omdömet skrevs 11 oktober 2018

beställningen görs vid bordet , efter beställning får man hämta salladsbuffe innan maten kommer. Dryck var vatten och en mangojuice, mycket god. Räkor, bröd och sås smakade gott och jag valde medium stark. Valet av kryddstyrka efterfrågas vid beställning.Många personer som verkade vara "stamgäster".

Tack Kari H
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Hårstrå i maten. Otrevligt bemötande. Sur chef som var snål och inte ville ge kompensation för felaktig beställning. Istället skyllde han på kunden och skällde framför publik. Ofräsch och tråkig känsla efteråt. 5 förlorade kunder med familj och bekanta.

8  Tack Stockholm652018
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Jättegott, billigt, smakrikt!

Rekommenderar en underbar Lamm Gosht till alla besökare! Njut av en kopp te efter!

Tack D G
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Jag har ätit indiskt i hela världen och bott 25 år i London och den här krogen går direkt in i toppen av listan. Enkelt men trevlig service och fantastisk mat. Det borde vara kö för att få ett bord varje dag.

2  Tack M8199WIchristians

Resenärer som tittade på Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant tittade också på

Besökt Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant? Berätta vad du tyckte!