“Jättegott”

Middagsalternativ: Lunch, Middag
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Jättegott, billigt, smakrikt!

Rekommenderar en underbar Lamm Gosht till alla besökare! Njut av en kopp te efter!

Tack D G

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Jag har ätit indiskt i hela världen och bott 25 år i London och den här krogen går direkt in i toppen av listan. Enkelt men trevlig service och fantastisk mat. Det borde vara kö för att få ett bord varje dag.

2  Tack M8199WIchristians
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Var hör med familjen, barnen var överväldigade av den vällagade Tikka Masalan. Jag och min fru åt en underbar Lamm Gosht och en kyckling som rekommenderades av den oerhört trevliga personalen! Alla rätter som bars in till de andra borden såg så underbara ut att man ville byta bord en stund och prova lite! Absolut värt att ta sig över hela stan för att gå på denna resturang! När jag är i Stocholm nästa går går jag garanterat hit igen!!!

Tack Largus34
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Jag och min man brukar regelbundet beställa hem mat från Chili Masala.
Det är otroligt prisvärd mat som är väldigt god! Dessutom är portionerna i bra storlek, så man blir mätt och belåten :D
Ägaren av restaurangen är väldigt trevlig och vill gästerna alltid det bästa.
Jag rekommenderar verkligen att äta här om man har vägarna förbi :)!

Tack Evefinas
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt riktigt god mat!! Vi hämtade hem för middag och alla gillade det, även 1 åringen mumsade i sig av den möra tikka kycklingen.

Tack msghildiyal

Resenärer som tittade på Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant tittade också på

Besökt Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant? Berätta vad du tyckte!