“Grymt bra!!!”

Rankad som nr 278 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Var hör med familjen, barnen var överväldigade av den vällagade Tikka Masalan. Jag och min fru åt en underbar Lamm Gosht och en kyckling som rekommenderades av den oerhört trevliga personalen! Alla rätter som bars in till de andra borden såg så underbara ut att man ville byta bord en stund och prova lite! Absolut värt att ta sig över hela stan för att gå på denna resturang! När jag är i Stocholm nästa går går jag garanterat hit igen!!!

Tack Largus34

Omdömet skrevs 15 juli 2018

Jag och min man brukar regelbundet beställa hem mat från Chili Masala.
Det är otroligt prisvärd mat som är väldigt god! Dessutom är portionerna i bra storlek, så man blir mätt och belåten :D
Ägaren av restaurangen är väldigt trevlig och vill gästerna alltid det bästa.
Jag rekommenderar verkligen att äta här om man har vägarna förbi :)!

Tack Evefinas
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt riktigt god mat!! Vi hämtade hem för middag och alla gillade det, även 1 åringen mumsade i sig av den möra tikka kycklingen.

Tack msghildiyal
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Tripadvisor brukar vara pålitlig När gäller restauranger. Men i det här fallet var det helt fel. Ljummen smaklös Tikka svampigt naanbröd och ett påvert salladsbord

Tack Dino70plus
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Mitt i Blåkulla ligger denna indiska restaurang som serverar en liten men god salladsbuffé till maten. Perfekt kryddad linsgryta, korma och lammlägg. En förstår att det är vällagat när kocken lagt ned kärlek på att få nanbrödet att se och vara extra aptitligt. Trevlig personal som gör sitt bästa för att uppfylla våra önskemål.

Tack 352malinh

Resenärer som tittade på Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant tittade också på

Besökt Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant? Berätta vad du tyckte!