“Fantastiskt god och prisvärd mat!”

Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant
Rankad som nr 278 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Jag och min man brukar regelbundet beställa hem mat från Chili Masala.
Det är otroligt prisvärd mat som är väldigt god! Dessutom är portionerna i bra storlek, så man blir mätt och belåten :D
Ägaren av restaurangen är väldigt trevlig och vill gästerna alltid det bästa.
Jag rekommenderar verkligen att äta här om man har vägarna förbi :)!

Tack Evefinas

Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt riktigt god mat!! Vi hämtade hem för middag och alla gillade det, även 1 åringen mumsade i sig av den möra tikka kycklingen.

Tack msghildiyal
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Tripadvisor brukar vara pålitlig När gäller restauranger. Men i det här fallet var det helt fel. Ljummen smaklös Tikka svampigt naanbröd och ett påvert salladsbord

Tack Dino70plus
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Mitt i Blåkulla ligger denna indiska restaurang som serverar en liten men god salladsbuffé till maten. Perfekt kryddad linsgryta, korma och lammlägg. En förstår att det är vällagat när kocken lagt ned kärlek på att få nanbrödet att se och vara extra aptitligt. Trevlig personal som gör sitt bästa för att uppfylla våra önskemål.

Tack 352malinh
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Har bara testat denna en gång, men fick väldigt bra service av personalen som tipsade om olika rätter, styrka och smak, vad som passade ihop etc. Maten var gudomligt god och vällagad från grunden, testa gärna lite diverse ur förrättsmenyn för en extra delikat upplevelse.

Tack Stefan S

Resenärer som tittade på Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant tittade också på

Besökt Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant? Berätta vad du tyckte!