“Perfekt take-away middag”

Rankad som nr 276 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt riktigt god mat!! Vi hämtade hem för middag och alla gillade det, även 1 åringen mumsade i sig av den möra tikka kycklingen.

Tack msghildiyal

Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Tripadvisor brukar vara pålitlig När gäller restauranger. Men i det här fallet var det helt fel. Ljummen smaklös Tikka svampigt naanbröd och ett påvert salladsbord

Tack Dino70plus
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Mitt i Blåkulla ligger denna indiska restaurang som serverar en liten men god salladsbuffé till maten. Perfekt kryddad linsgryta, korma och lammlägg. En förstår att det är vällagat när kocken lagt ned kärlek på att få nanbrödet att se och vara extra aptitligt. Trevlig personal som gör sitt bästa för att uppfylla våra önskemål.

Tack 352malinh
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Har bara testat denna en gång, men fick väldigt bra service av personalen som tipsade om olika rätter, styrka och smak, vad som passade ihop etc. Maten var gudomligt god och vällagad från grunden, testa gärna lite diverse ur förrättsmenyn för en extra delikat upplevelse.

Tack Stefan S
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Tack vare trippan hamnade vi på denna lite udda adress. Lätt att hitta parkering.
Vi kom mellan lunch och middagstid, valde frön menyn.
Vi har snöat in på Korma kyckling och Chicken ticka Masala, helt klart den möraste kycklingen vi fått på Indisk restaurang, Mango Lassi var prefekt, krämig och lagom syrlig.
Enkel, ren inredning.
”Öppet” kök så man kan se hur maten lagas.
Mkt trevlig personal.
Hit kommer vi åka igen.

Tack Gungstol

Resenärer som tittade på Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant tittade också på

Besökt Chili Masala Grill & Tandoori Restaurant? Berätta vad du tyckte!