“Online beställningen funkar inte.”

The Public Sundbyberg
Rankad som nr 2 624 av 3 387 Restauranger i Stockholm

Hämtade hem burgare från restaurangen. Hade gjort beställningen via deras online sida men det verkade som att de i restaurangen inte hade en aning om min beställning när jag väl kom dit. Efter en beställning på plats så fick jag med mig fyra helt okej burgare med bra pommes.

Datum för besöket: april 2021
Tack Stefan H

Omdömet skrevs 7 november 2020

Public bar personal är den sämsta jag någonsin har varit med om. Som kund vill man kände sig välkommen och den arditude som dom anställda har i den bar är det värsta jag någonsin har varit med om, ingen focus på att gästen ska kände sig önskat eller værdsat.. för dom är man et nummer....

Maten är väl sådär... vi beställa köd och ingen anställda färgade hur vi ville ha det stegt... vi va 14st.... ingen vill ha det på samma sätt.. vi va väl inte viktiga nok till at bli behandlad som vanliga människor.... jag vill rekommendera aldrig att komma som stort selskab i Public Sundbyberg..... waste of money.....

Datum för besöket: november 2020
1  Tack mikerX6484QL
Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Hovmästaren var oerhört trevlig mot oss. Vi skulle äta och ta ett glas och blev tilldelade ett bord. Senare under kvällen kommer personal och säger att vi behöver lämna bordet då det var bokat och gästerna var på väg. Vi hade inte fått någon information om att bordet var bokat från ett visst klockslag vilket vi ifrågasatte. Då fick vi en nedskällning och blev hänvisade till baren. Det har hänt tidigare att vi blivit illa bemötta av personal när vi varit här, jag kommer inte sätta min fot där igen.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 993sandye
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Trevligt ställe. God mat. Fick vänta en halvtimme på att få dessertmeny. Vissa av kyparna var dryga och otrevliga.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack linns531
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Aw som utvecklades till helkväll med mat i goda vänners lag. Bra service och trevlig miljö. Barmat vid lounge sittning är inte alltid perfekt, men det fungerade bra med god mat.
Verkligen ett mysigt ställe!

Datum för besöket: september 2020
Tack stefanonthesea

Resenärer som tittade på The Public Sundbyberg tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt The Public Sundbyberg? Berätta vad du tyckte!