“Mycket goda pizzor”

Café Eugenia
Rankad som nr 60 av 140 Kaffe och te i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm

pizzorna vi åt var verkligen riktigt goda. Det blev en vegetarisk med rostade grönsaker och en med sardeller och vi var oerhört nöjda. En ny fräsch upplevelse av pizza skulle man kunna säga.
Utsikten mot gatan och trafiken när man sitter ute får man väl leva med. Personalen var trevlig och vänlig.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Sture H

Omdömet skrevs 30 mars 2021

Få Piizzeriror utanför Italien har varit så perfekta och jag har ladrig ätti någonting som har varit så bra och så fulländade utanför italien en av dem bästa upplevelsen någonsin

Datum för besöket: mars 2021
Tack J2093KYrobertf
Omdömet skrevs 19 januari 2021

Härligt lokal och bra läge mitt Kungsträdgården. Fantastiskt fräscha och smakrika pizzor som man inte blir tung av att äta. Mysig stämning och bra service. Hit går vi igen!

Datum för besöket: december 2020
Tack Ebba7777
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Världsklass service, mat och kaffe! Fint inuti, bra läge och mysig stämning. Hoppas inte för många börjar komma dit bara.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 632oscark
Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt italienskt cafe i Stockholm, marmor o avskalat vilket ger känsla av att vara nere i Rom. Deras pizzor är jättefräscha och espresso precis som man vill ha den. Läget är perfekt!

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack SumpanChrille

Resenärer som tittade på Café Eugenia tittade också på

Besökt Café Eugenia? Berätta vad du tyckte!