“Middag”

Kök: Indiskt, Balti, Bangladeshiskt
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 19 september 2020

Tack för en grym middag! Första besöket och det kommer garanterat bli många fler. Fantastisk mat och dunderfin service.♥️♥️♥️

Datum för besöket: september 2020
Tack T8120SFjennyk

Omdömet skrevs 24 mars 2020

Bor mittemot Holy Cow och jag och sambon har hämtat mat flera gånger samt ätit i restaurangen. Otroligt gott och fräscht, favorit restaurangen på Ringvägen!

Datum för besöket: mars 2020
Tack 885emeliew
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Mycket god mat, lagom portion samt trevligt och glatt bemötande. Servicen kändes personlig. Maten kom snabbt också.

Datum för besöket: januari 2020
Tack traktorn
Omdömet skrevs 19 december 2019

God och smakrik mat med normalstora portioner. Den friterade osten till förrätt var det enda som var ett bottennapp av de rätter om testades

Datum för besöket: december 2019
Tack Travelmagnus
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Tog kvällens rätt, en kycklingsizler med dryck för 160. Mycket prisvärt. Sizzlern fräste fin och var helt genomlagad. Ris och sallad på tallriken tilltaget. Stor portion. Sedan ville jag piffa upp med lite vindaloosås och den kom samtidigt med riktigt bra sting i den.bra service, jag var där lite tidigt innan rusning men det gick väldigt fort att få maten. Som helhet ett mycket bra ställe.
Jörgen N

Datum för besöket: oktober 2019
Tack LightPacker687848

Resenärer som tittade på Holy Cow söder tittade också på

Besökt Holy Cow söder? Berätta vad du tyckte!