“Dyrt risig service och smakade inget vidare”

Skansen Terrassen Restaurang Bar & Café
Rankad som nr 1 835 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Lååång kö till maten endast en kassa öppen
Hela stället verkade väldigt ineffektivt
Köket tog galet långt tid på sig
Burgaren var riktigt dålig
Dyrt
Gå INTE hit

Datum för besöket: juli 2020
Tack jojje_the_king

Omdömet skrevs 19 februari 2020

Jätte trevlig och hjälpsam personal. God vällagad mat trotts självservering. Har varit här flera gånger tidigare men då har det inte varit lika bra. Något har hänt och jag kommer garanterat tillbaka. Förmodligen ny krögare / hyresgäst.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Jjohansson33
Omdömet skrevs 7 september 2019 från mobil enhet

Maten sådär! Beställde 1 glasvin! Fick vinet i plastglas! väldigt dåligt! Personalen trevlig! Väldigt smutsigt på golvet och bord!

Datum för besöket: september 2019
Tack Jasse69
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Inlägg den 24/6 om torskrygg och hamburgare stämmer ej! Fel restaurang! Ska vara Scandic Hasselbacken.

Datum för besöket: juni 2018
Tack catarinarodin
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Det fanns inte korv när vi kom och det var lång kö till selfsrevice och där tog dom duktigt betalt även förvatten. En enkel sallad kostade somen hel middag på andra stållen.
Dåligt

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack 175ulfp

Resenärer som tittade på Skansen Terrassen Restaurang Bar & Café tittade också på

Besökt Skansen Terrassen Restaurang Bar & Café? Berätta vad du tyckte!