“Ett lågvattenmärke”

Rankad som nr 1 708 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En upplevelse som slutade i fortsatt hunger. Pga logistik i lokalen så bildas köer som stoppar upp allt, du får ta soppa själv, vilket vore smidigast om personalen gjorde. Soppan tog dessutom slut och jag åt DN halv tallrik av en soppa som smakade som skolmaten på 90-talet. Vill du dricka vatten eller ta något bakverk måste du ställa dig i rätt kö (det finns två) för annars måste du tränga dig in i den andra kön eftersom du bara kan t.ex ta vatten från krampa ett ställe. Servicen...var obefintlig. Skull råda dig att inte gå hit.

Tack Magnus C

Omdömet skrevs 6 september 2017

Husmanskost och sallader mm. Det finns mer att välja bland. Rymlig och luftig lokal. Hjälpsam personal.

Tack Eva Å
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Första känslan när vi kom in var "Ikea-restaurang". Åt lax och quinoa, gott men högt pris och serverades i typ hämtmatslåda. Ovanligt lugnt då det var högsäsong och mycket folk i själva parken, fick maten snabbt och personalen var trevlig. Plats att sitta både inne och ute.

Tack Karin E
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Det bra är väl att köttbullarna var hemgjorda och den rökta laxen med quinoa var OK. Men resten, herre Gud vad uselt. Jättelång kö för att få sin mat, trots att det var öppet från två håll, samtidigt som en (1!) tjej sitter i kassan och väntar på folk som ska betala och inte har att göra. Brickorna slut, glasen slut osv. Otorkade bord. Sjukt ofräscht där man ska lämna brickan efter avslutad måltid. Och inte billigt precis. Gå inte hit om ni har ett val.

Tack Patric L
Omdömet skrevs 11 april 2017

Självservering. Bra plats för barnvagnar. Bra lunchmat. Familjevänligt. Förväntad meny för en lunchrestaurang.

Tack anma774

Resenärer som tittade på Skansen Terrassen Restaurang Bar & Café tittade också på

Besökt Skansen Terrassen Restaurang Bar & Café? Berätta vad du tyckte!