“Precis vad man vill ha”

Garage del Gusto - Italian Wine Bar Stockholm
Boka bord
ons 16/6
20:00
Rankad som nr 230 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Ett mysigt och avslappnat och högkvalitativt ställe med känsla av Italien dit man gärna återkommer. Suveräna viner och enkel med välgjord mat, precis som i Toscana.
Servicen är personlig och stämningen skön.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Anna-Karin W

Jättegott och härlig stämning! Så gott vin och trevlig personal. Ett riktigt toppenställe! Carbonaran var ljuvlig.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Thildablom
Omdömet skrevs 24 april 2021

Jättetrevligt italiensk restaurang med en härlig italiensk stämning som sprider sig i atmosfären. Jag åt en carbonara den tog mig till Italien och min smaklökar på en resa i himmelen. Rekommenderar detta ställe till alla som är sugna på lite lyx i vardagen.

Tack 453emilj
Omdömet skrevs 24 april 2021

Utan tvekan Stockholms bästa italienska, slår allt med hästlängder! Atmosfären var utan dess like, känns som jag är på en familjeägd krog i italien

Tack Companion594682
Omdömet skrevs 2 april 2021

En mycket trevlig upptäckt som bjöd på både riktigt god pasta, läckra viner och mysig atmosfär. Även om ägaren var besviken på vårt sällskaps val av Ripssso till maten, så njöt vi alla av både det söta vinet och pastan!

1  Tack FoodieAgneta

Resenärer som tittade på Garage del Gusto - Italian Wine Bar Stockholm tittade också på

Besökt Garage del Gusto - Italian Wine Bar Stockholm? Berätta vad du tyckte!